וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל קורא לשחקני באיירן להחרים את הנבחרת

מאמן באיירן מינכן רותח על משחק הידידות שנקבע לגרמניה מול דנמרק באוגוסט. "זה פשוט טירוף. תהיה לנו הכנה מגוחכת"

מאמן באיירן מינכן לואיס ואן חאל התלונן היום (חמישי) על הליקויים בהכנות הקבוצה שלו, שנובעים ממשחקי המונדיאל. בנוסף, הודיע ההולנדי כי יבקש משחקניו להחרים את משחק הנבחרת מול דנמרק בקופנהאגן ב-11 באוגוסט, שיתקיים שבוע בלבד לאחר שהשחקנים הבינלאומיים יצטרפו לאימוני הקבוצה. "הם רק מגיעים ב-2 באוגוסט וכבר עוזבים ב-9. אסור שזה יקרה, זה טירוף", אמר ואן חאל.

המאמן המשיך לתקוף את לוח הזמנים ואמר: "זה פשוט מגוחך שיש לנו כזו הכנה". כזכור, הדאבליסטית הגרמנית תתחיל את הליגה ב-20 באוגוסט מול וולפסבורג, שלושה שבועות בלבד אחרי ש-11 משחקני הקבוצה יחזרו ממשימותיהם הבילאומיות. אם זה לא מספיק, חמישה ימים בלבד אחרי שיחזרו שחקני הקבוצה, כבר תשחק באיירן בסופר קאפ המקומי מול שאלקה. "אני רוצה לזכות בסופר קאפ", אמר ואן חאל, "אבל אי אפשר להשיג את זה כל כך מהר".

לסיום, בחר ואן חאל לתקוף את פיפ"א. "זה פשוט מדהים. אם פיפ"א הם קצת הגיוניים, הם היו חייבים לבטל את המשחקים האלה". המאמן הסביר את הקריאה שלו להחרים את המשחק מול הדנים: "אני חושב שאם שמונה שחקני באיירן יגידו שהם לא באים, תהיה להתאחדות בעיה". מאמן באיירן נתן כדוגמה את נבחרת הולנד ששוקלת לבטל את משחק הידידות מול אוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully