וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: פדרו לאון ישחק בקבוצה

הבלאנקוס פירסמו באתר הרשמי שלהם כי קשר חטאפה יתחום לשש שנים בקבוצה. שטוטגרט מכחישה שעסקת חדירה סגורה

ריאל מדריד החלה היום (חמישי) באופן רשמי את עידן ז'וזה מוריניו, כשלאימון הפתיחה נטול השחקנים שחזרו מהמונדיאל, התייצבו 10 שחקנים שהיו חלק מסגל הקבוצה בעונה שעברה, ביניהם מרסלו, קרים בנזמה, פרננדו גאגו והשוער ירז'י דודק שהאריך את חוזהו בעונה נוספת.

ההפתעה הגיעה מכיוונו של רובן דה לה רד, שממשיך בניסיונותיו לשוב למגרשים אחרי שנתיים בהן נעדר בשל בעיות בלב שמנעו ממנו לשחק. מי שחסרונם הורגש במיוחד הם שני המסלים הגדולים, ראול וגוטי. הראשון כבר סיכם את תנאיו בשאלקה ואמור להודיע על הפרידה בימים הקרובים, בעוד השני צפוי לעבור לבשיקטאש הטורקית.

ריאל החתימה עד כה רק את הארגנטינאי אנחל די מריה, אבל הדיווחים בספרד היום טוענים כי שני שחקנים נוספים צפויים להצטרף בימים הקרובים. ריאל פירסמה באתר האינטרנט הרשמי שלה כי קשר חטאפה פדרו לאון חתם סופית בקבוצה לשש השנים הקרובות ויוצג מחר בשעה 13:30. הערכות מדברות על כך שריאל מדריד שילמה סכום של 10 מיליון יורו על מנת להנחית את הקשר הצעיר במועדון.

גם קשר נבחרת גרמניה, סמי חדירה, סיכם בקבוצה שמוכנה לשלם תמורתו 10 מיליון יורו לשטוטגרט, אך כרגע הגרמנים מכחישים שהעסקה סגורה. "עדיין לא היה כל קשר בין ריאל לשטוטגרט", אמר הדובר של המועדון הגרמני, אוליבר שראפט. "העסקה לא תיסגר בשעות הקרובות, כי עדיין לא היו מגעים ראשוניים בכלל". חדירה בן ה-23 הרשים במונדיאל והועדף על פני בסטיאן שווינשטייגר.

עדכון ראשון: 16:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully