וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיל הסקי פרש מנבחרת אנגליה

החלוץ האנגלי בן ה-32, שבישל במונדיאל שער לג'רארד, הודיע על פרישתו מהמדים הלאומים: "נהניתי מכל רגע בקריירה שלי"

אחרי כל טורניר גדול יוצאים השחקנים הוותיקים ומכריזים שהם מחוץ לעניינים. באנגליה עושה זאת אמיל הסקי החלוץ, שהודיע על פרישה מהמדים הלאומיים בעקבות האכזבה מהמונדיאל האחרון שבו הפסידו האנגלים בשמינית הגמר לגרמניה.

"נהניתי מכל רגע בקריירה שלי בנבחרת אנגליה", אמר הסקי לאחר הודעת הפרישה. "לבשתי את החולצה כשהתבקשתי ועשיתי זאת בגאווה רבה", אמר השחקן של אסטון וילה בן ה-32. "אני מאחל להנהלה ולשחקנים את המיטב בעתיד".

הסקי ערך 62 במדי הנבחרת, כשהופעת הבכורה שלו הייתה ב-1999. את הקריירה המקצועית שלו הוא החל בלסטר סיטי, משם עבר לליברפול ב-2000, המשיך בבירמינגהאם, וויגאן והחל מ-2009 הוא משחק באסטון וילה, שם כבש בעונה שעברה חמישה שערים בכל המסגרות.

הסקי היה זה שגרם לפציעה של ריו פרדיננד, שהשאיר את הבלם מחוץ למונדיאל. החלוץ האנגלי נכלל בין 23 השחקנים של פאביו קאפלו לדרום אפריקה, פתח נגד ארצות הברית ב-1:1 ובישל לסטיבן ג'רארד את שער היתרון. גם נגד אלג'יריה שיחק הסקי (74 דקות). בניצחון על סלובניה (0:1) שיחק הסקי ארבע דקות בלבד. בשמינית הגמר עלה הסקי כמחליף בדקה ה-71 במקום ג'רמיין דפו, אבל כמובן שלא הצליח למנוע את המפלה וההפסד המביך 4:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully