וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מעוניינת בדייגו פורלאן

באיטליה מדווחים כי מועדון הפאר האיטלקי יציע לאתלטיקו כ-20 מיליון יורו תמורת החלוץ, שזכה בתואר השחקן המצטיין במונדיאל

יובנטוס מחפשת חלוץ גדול ו"קוריירה דלו ספורט" מפרסם היום (חמישי) כי מועדון הפאר האיטלקי מעוניין להחתים את דייגו פורלאן, חלוצה של נבחרת אורוגוואי, שנבחרת לשחקן המצטיין של מונדיאל 2010.

לפי "קוריירה דלו ספורט" יובה מוכנה לשלם לאתלטיקו מדריד, בה משחק פורלאן, כ-20 מיליון יורו תמורתו. בתקשורת האיטלקית ציינו כי היחסים בין הנהלת הביאנקונרי לזו של אתלטיקו טובים מאוד, דבר שעשוי לסייע על קיום המשא ומתן. "קוריירה דלו ספורט" האיטלקי מוסיף כי במידה שפורלאן יחתום, עדיין לא מן הנמנע שהגברת הזקנה תנסה להחתים את מילוש קראסיץ' הסרבי. פורלאן, זוכה כדור הזהב במונדיאל 2010 הגיע לאתלטיקו מדריד ב-2007, אחרי ששיחק בוויאריאל בין 2004 ל-2007 ועבר שנתיים לא מוצלחות במדי מנצ'סטר יונייטד (2002 - 2004).

אצל היריבה העירונית של אתלטיקו, ריאל מדריד, תנועה רבה ביממה האחרונה. ב"מארקה" פורסם שריאל מדריד תשלים בקרוב את החתמתו של סמי חדירה משטוטגארט, אחרי המונדיאל המצוין שעבר על הקשר על הקשר הגרמני. על פי אותו דיווח, קבוצתו הגרמנית אמורה לקבל עשרה מיליון יורו.בנוסף, פדרו לאון, קשרה של חטאפה בעונה שעברה, סיכם את תנאיו בריאל מדריד ויחתום בימים הקרובים על חוזהו לאחר שכל פרטי העסקה אושרו על ידי הצדדים. לאון יחתום על חוזה לשש שנים בסנטיאגו ברנבאו ויעבור ביום שישי בדיקות רפואיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully