וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקוגלו עובר לפיניקס

הפורוורד הטורקי מצטרף לסאנס, בארבוסה וג'ונס עברו בתמורה לטורונטו. ראג'ה בל סיכם ביוטה, טרייסי מגריידי ייבחן בקליפרס

פיניקס הודיעה רשמית כי היא השלימה את מעברו לקבוצה של הידו טורקוגלו. הפורוורד הטורקי, שנהנה מקדנציה מצוינת באורלנדו אך איכזב מעט אשתקד במדי הראפטורס אחרי מעברו המתוקשר, יעזוב את טורונטו, ובתמורה פיניקס תעביר לקנדים את לאנדרו בארבוסה ואת דווין ג'ונס.

"הידו הוא שחקן רב גוני, ואחד כזה שתמיד חשבנו שיתאים למערכת שלנו", אמר מאמן פיניקס אלן ג'נטרי, "הוא שולט היטב בכדור ויודע לייצר מצבים לחברים, ויכול לשחק בשלוש עמדות שונות. הוא ישתלב היטב במה שאנחנו מנסים לבנות פה".

* "למרות הכל, ראג'ה בל וקובי בריאנט לא יתאחדו בסופו של דבר", הודיע בטוויטר מארק סטיין מ-ESPN, לאחר שהגיעה הבשורה המיוחלת: בל חתם ביוטה ג'אז על חוזה לשלוש שנים תמורת 10 מיליון דולר. בעקבות כך, הג'אז הודיעו לווסלי מתיוס שהם לא ישוו את ההצעה שהוא קיבל מפורטלנד.

* יוסטון הודיעה כי היא מממשת את הזכות שלה, ומשווה את ההצעה שקליבלנד הציעה על שחקנה קייל לאורי. הקאבס הציעו ללאורי 24 מיליון דולר לארבע שנים, אך בינתיים השחקן בן ה-24, שאשתקד קלע בבמוצע 9.1 נקודות וחילק 4.5 אסיסטים, יישאר במדי הרוקטס.

* כך חולפת לה תהילת עולם: הקליפרס יזמנו בשבוע הבא את טרייסי מגריידי למבחנים. כשירותו של האולסטאר לשעבר ואחד מכוכבי הליגה מוטלת בספק, במיוחד בעקבות הסיומת הלא מרשימה של העונה שרשם במדי הניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully