וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן בוחנת שלושה זרים

14.7.2010 / 21:13

בין הנבחנים נמצא הגאורגי שוטה קאשיה, אחיו של הבלם שהתאמן במכבי חיפה. עידן סרור יחתום כשיהיה שחקן חופשי

מאמן הפועל רמת גן, שלומי דורה, ממשיך בניסיונותיו הלא פשוטים להשלים את רוב סגל הקבוצה לפני היציאה בשבוע הבא למחנה האימון באוסטריה. אמש (שלישי) נחת בישראל הקשר הגאורגי שוטה קאשיה, ששיחק בעונה שעברה בדינמו טביליסי וכבש במדיה שלושה שערים. קאשיה, אחיו של הבלם גורם קאשיה שנבחן במכבי חיפה, עבר הבוקר בדיקות רפואיות ואף נטל חלק באימון הקבוצה, אולם היה קשה להתרשם מיכולתו בשל היממה העמוסה שעבר מאז נחיתתו. הוא צפוי לשחק במדי רמת גן במשחק האימון שייערך מחר נגד הפועל רעננה.

שני זרים נוספים שנבחנים הם הבלם הספרדי פאבלו בואנדיה אלויירה, 1.93 מ', שהשתייך לקבוצת אלבסטה ב' (עם הישראלי נס זמיר), מרשים עד כה באימונים וצפוי להיות מוחתם בקרוב. יחד איתו נמצא גם הקשר הקרואטי מריו גרגורוביץ' שמתופקד בכנף שמאל ועבר בכל הנבחרות הצעירות של קרואטיה. גרגורוביץ' עדיין נבחן וטרם התקבלה החלטה לגביו. למחנה האימון באוסטריה צפוי להגיע גם חלוץ גאורגי למבחנים.

בגיזרת הישראלים המצב לא מזהיר, בלשון המעטה, כאשר השניים היחידים שחתמו עד כה על חוזה רשמי הם המגן חי בן לולו שהגיע מהפועל חיפה והחלוץ לירון דיאמנט הצעיר. בנוסף אליהם סיכמו את תנאיהם החלוץ אופיר חיים, הבלם יקיר שינה וכן הקשר תמיר פור שהגיע מהפועל רעננה. גם הם צפויים לחתום בקרוב. על הכוונת של דורה נמצא גם הקשר עידן סרור שכבר מתאמן במדי רמת גן וממתין להסדיר את ענייניו הכספיים ואת קבלת השחרור מהפועל תל אביב, לה שייך כרטיסו. ברגע שסרור יהיה חופשי הוא יוחתם.

נכון לעכשיו מתכנן דורה להריץ את איתי ארקין הצעיר כשוער ראשון בין הקורות, כאשר מספר שוערי משנה נמצאים על הפרק, אולם טרם נתקבלה החלטה סופית. מסגל העונה שעברה נשארו השוער ארקין, הבלם אלי לוי שעבר השבוע בדיקת אקו לב ונמצא כשיר לפעילות, הקפטן תמיר בן עמי וכן הקשר עומר בוקסנבוים, שמחלים בימים אלו באופן סופי מהקרע ברצועה הצולבת בברכו וצפוי בתוך חודש לחזור לפעילות מלאה עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully