וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למראדונה יוצע חוזה לארבע שנים

דובר ההתאחדות הארגנטינאית הבהיר כי אין כוונה לפטר את המאמן: "הוא יוכל להשיג נקמה בקופה אמריקה". מסי תומך בו

רויטרס

צילום: רויטרס
עריכת וידאו: יאיר דניאל

בארגנטינה ממתינים בדריכות לתוצאות הפגישה בין מאמן הנבחרת דייגו מראדונה לנשיא ההתאחדות חוליו גרונדונה, אשר בסופה עשוי להתבהר עתידו של מראדונה בנבחרת. בכל מקרה, בהתאחדות הארגנטינאית לא מסתירים את רצונם לראות את המאמן נשאר בתפקידו וכל שנותר הוא לראות מה יגיד מראדונה עצמו. על פי הדיווחים, בהתאחדות הארגנטינאית אמורים להציע למראדונה חוזה לארבע שנים.

דובר ההתאחדות הארגנטינאית, ארנסטו צ'רקיס ביאלו, הבהיר את רצון ההתאחדות: "בעוד שנה יש את הקופה אמריקה שאנחנו מארחים, ולמראדונה תהיה הזדמנות להשיג את הרבאנצ'ה (נקמה). לביילסה נתנו עוד צ'אנס וגם פקרמן ובאסילה הלכו בעצמם".

צ'רקיס ביאלו הגן כמובן על מעסיקו גרונדונה, שחטף ביקורות מכל עבר: "צריך לזכור שגרונדונה לא פיטר מאמן בכל תקופתו כנשיא ההתאחדות. אנחנו עם הראש לקופה אמריקה, כשהכוונה היא לזכות ולהעפיל לגביע הקונפדרציות שיכול להכניס הרבה כסף להתאחדות".

מבחינת לאונל מסי, שנמצא כעת בפנמה לכבוד משחק צדקה, אין ספק שמקומו של דייגו על ספסל הנבחרת. "לדעתי הוא חייב להישאר, אבל הוא צריך להחליט", הזכיר מסי, שהיה אחד מנציגי השחקנים שפנו למראדונה אחרי ההדחה מהמונדיאל והפצירו בו להישאר. "חזרנו מדרום אפריקה בתחושה רעה, רציתי להיות אלוף עולם עם הנבחרת שלי. זה לא היה מה שציפינו או תיכננו, אבל זה מה שקרה. אני מאוד מקנא בספרד, מגיעות לה כל הברכות על הזכיה".

מסי, ששוב הבדיל עצמו ממראדונה ("אני לא אגדה כמוהו") גם דיבר על העתיד של האלביסלסטה: "אנחנו צריכים להתחיל שוב מנקודת הפתיחה. עכשיו המטרה היא לבנות את עצמנו במשחקי הידידות, עם מחשבה לקראת הקופה אמריקה. לצערנו לא הבאנו את הגביע העולמי, אבל זה נגמר. יש לנו הרבה זמן וצריך להתחזק".

עדכון ראשון: 14/7 20:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully