וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם: "לא מעניין אותי להיות מאמן"

הכוכב האנגלי הודיע אין בכוונתו לפנות לאימון אחרי שיפרוש והבטיח: "לא אחזור לפרמיירליג". על הנבחרת: "השחקנים אכזבו"

העובדה שדייויד בקהאם, שלא שיחק במונדיאל בגלל פציעה, ישב על ספסל הנבחרת לבוש בחליפה עוררה את התקשורת האנגלית. הספקולציות החלו לצוף ו"הסאן" אף פתח בקמפיין הקורא למנות את בקהאם כמאמן הנבחרת במקום קאפלו. אלא שהקשר בן ה-35 החליט להבהיר באופן חד משמעי: "אין לי עניין להפוך למאמן כשאפרוש".

"אימון מעולם לא עניין אותי ואין לי שום חשק להפוך למאמן כדורגל. אני אוהב את המשחק ולכן הייתי בדרום אפריקה. לבשתי חליפה ולכן אוטמטית אנשים חשבו שאני רוצה לאמן", אמר בקהאם והסביר את תפקידו בכוח: "אני שחקן מנוסה ששיחק בשלושה מונדיאלים. דיברתי עם מילנר, לנון ורייט פיליפס, שחקני קו ימין ולמעשה, דיברתי עם כל השחקנים. התפקיד שלי היה להעביר דברים מהמנג'ר ולמנג'ר ונהניתי מזה. אימון? אני נהנה לאמן ילדים ולראות את פניהם כשהם בועטים בכדור, אבל אני לא רוצה להיות מאמן כדורגל".

בקהאם ניתח את הכישלון של הנבחרת בדרום אפריקה: "קאפלו עשה כל מה שהוא יכול לעשות. הוא הכין אותנו היטב, עבד עם השחקנים ועשה את הכל ההכנות, אבל השחקנים יודעים שהיה טורניר מאכזב. לא הופענו כמו שרציך וכולם יודעים את זה. המאמן יכול לעשות הרבה, אבל בסופו של דבר הכל תלוי בשחקנים. בכדורגלך צריך ליהנות מימים טובים וללמוד מימים רעים. יש לנו שחקנים צעירים בנבחרת והם ילמדו".

הקשר טען כי ירצה לשחק שוב במדי הנבחרת: "תמיד אמרתי שלא אפרוש מהנבחרת. אני תמיד רוצה להיות זמין בשביל המדינה שלי וכשהמאמן יחליט שיש לי מה לתרום, אשמח לעשות זאת". בקהאם נשאל האם ישוב לשחק בפרמיירליג וענה בפשטות: "לא. היו הרבה שנים נפלאות במנצ'סטר יונייטד ולא ארצה לשחק בשום קבוצה אחרת באנגליה. לחזור ליונייטד? אני לא חושב שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully