וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: העתודה הפסידה לשבדיה 71:67

14.7.2010 / 16:22

שחקניו של יעקב ג'ינו קרסו ברבע השלישי ולא הצליחו להשלים קאמבק בסיום מול השבדים החזקים. ג'ייק כהן בלט עם 16 נק'

נבחרת העתודה של ישראל פתחה היום (רביעי) ברגל שמאל את הופעותיה באליפות אירופה דרג ב' באוסטריה, עם הפסד 71:67לנבחרת שבדיה. שחקניו של יעקב ג'ינו לא הצליחו להשלים קאמבק ברבע הרביעי, לאחר שקרסו במהלך הרבע השלישי ונתנו לנבחרת השבדית לברוח. כעת יצטרכו בישראל לנצח לפחות אחד משני המשחקים הקרובים מול נבחרות גיאורגיה והונגריה, כשניצחון אחד בלבד לא יותיר לנבחרת סיכוי גדול מדי כדי להעפיל מהסיבוב השני לחצי הגמר. כדי לשוב לדרג א' תצטרך ישראל לסיים באחד משני המקומות הראשונים בטורניר.

ישראל פתחה עם אסף אוחנה, נמרוד טישמן, טל קרפלס, יותם שירן וג'ייק כהן. שתי הקבוצות פתחו בגישושים, כשאחרי 5 דקות התוצאה עמדה על 7:7. טל קרפלס הוביל את הנבחרת עם 7 נקודות ברבע הראשון ליתרון בסוף הרבע 13:15. השבדים פתחו את הרבע השני מצוין וברחו ל-16:22, 7 דקות למחצית. הנבחרת ניצלה אחוזי קליעה לא טובים של השבדים מקו העונשין, וירדה למחצית בפיגור מינמלי 37:35.

השבדים פתחו את המחצית השניה בטיירוף וברחו ליתרון 40:55, 3 דקות לסוף הרבע השלישי. השבדים לא נלחצו מ-4 נקודות רצופות של אור עידה וירדו בסוף הרבע השלישי ביתרון 44:58. שתי שלשות של נמרוד טישמן הורידו את ההפרש השבדי ל-6 בלבד, 6 דקות לסיום. שבדיה ברחה בשנית ליתרון דו ספרתי, אך דקות טובות של טל קרפלס וג'ייק כהן הורידו ל-65:60, 3 דקות לסיום. לישראל עוד היו הזדמנויות לסגור את ההפרש, אך יום לא טוב מקו העונשין נתנו לשבדים את הניצחון בסיום 67:71.

קלעו לישראל: ג'ייק כהן 16 ו-9 ריבאונדים, טל קרפלס ונמרוד טישמן 10 כל אחד, אסף אוחנה, טמיר אריאלי ויותם שירן 9 כל אחד, אור עידה 4. כן שותפו: בן רייס, איגור נסטרנקו, עומר רוב וכרמל בוכמן. בלטו בשבדיה: כריסטופר ראיין 20, אלכסנדר לינקוויסט 14.

במשחק נוסף בבית הפתיעה הונגריה את גאורגיה בניצחון 67:83, לאחר שפיגרה בשבע נקודות במחצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully