וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי קליבלנד לגילברט: אנחנו מאחוריך

הקומישינר קנס את הבעלים של הקאבס על הדברים שאמר על לברון, אבל האוהדים תומכים בגילברט והציעו להשתתף בקנס

דן גילברט, הבעלים של קליבלנד, אומנם נקנס על ידי הקומישינר דייויד סטרן בעקבות הדברים הבוטים שאמר על לברון ג'יימס וזכה לביקורת על המתקפה החריפה שלו, אך מתברר שבקרב אוהדי הקאבס התמיכה בו גדולה. כזכור, גילברט הגיב באמוציונליות לעזיבה של לברון, ובעיקר לדרך שבה היא נעשתה והוכרזה, ואמר כי "זו הייתה תצוגה מבישה של אנוכיות ובוגדנות", כינה את ה-MVP כ"נרקסיסט" והצהיר כי קליבלנד תזכה בתארים הרבה לפני ש"המלך שהכתיר את עצמו" יצליח לעשות זאת.

הקומישינר סטרן קנס את גילברט ב-100 אלף דולר על הדברים, אך בקליבלנד מספרים כי הבעלים קיבל אלפי מכתבי תמיכה וטלפונים אוהדים על הדברים הקשים שאמר על לברון, וחלקם אף הציעו לקחת חלק בתשלום הקנס.

"ההצעה של האוהדים הרבים ממחישה את חוזקו של המועדון", אמר גילברט בהודעה, "כמו גם את העובדה שאנשי האזור תמיד תומכים אחד בשני. אשלם את הקנס בעצמי, אבל אודה לכל אוהד שיפנה את הכסף לקרן שפועלת למען ילדים בעיר".

בינתיים המאמן החדש של קליבלנד, ביירון סקוט, מודה שהוא מעט מאוכזב מהעובדה שלא יאמן את לברון. "לא אימנתי את לברון, כך שמבחינה רגשית אני פחות מעורב בכל הסיטואציה", אמר סקוט, "ברור שרציתי לבוא כדי לאמן שחקן כמוהו, אבל אחרי שהוא קיבל את ההחלטה שיניתי כיוון וגישה, ועכשיו אני מרוכז רק בליגת הקיץ ובהכנות לעונה הבאה".

* חרף היריבות בין קובי בריאנט עם ראג'ה בל, כוכב הלייקרס רוצה מאוד שבל יגיע לקבוצה. בסוף השבוע החולף הגיע בל ללוס אנג'לס על מנת לנהל מגעים עם האלופה. בל עדיין מושך את תשומת לבם של לא מעט קבוצות ביניהן מיאמי, דאלאס וסן אנטוניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully