וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלאק: "אני הקפטן של גרמניה"

הקשר עקץ את לאהם, ששימש כקפטן במונדיאל: "שחקן לא יכול לבקש את התפקיד". סוכנו חשף כי יש הומואים בנבחרת

גרמניה רועשת, ולא בגלל המונדיאל. בימים האחרונים, מאז חזרתה הביתה של הנבחרת, עוסקת התקשורת הגרמנית והעם כמעט בדבר האחד, האם יש הומואים בקרב הנבחרת הגרמנית ואם כן מיהם.

את הסערה הגדולה במדינה עורר מיכאל בקר, סוכנו מזה כעשור של קפטן הנבחרת לשעבר מיכאל באלאק, שלא שיחק במונדיאל עקב פציעה. בראיון שנערך עם בקר בעיתון הגרמני 'דר שפיגל' חשף הסוכן את העובדה כי יש בנבחרת "חבורה של הומואים".

עיתונאי גרמני שכתב טור על הגבר הגרמני החדש טען כי בקר ציפה שהאוזניים של העיתונאים במערכת העיתון הגרמנית יעמדו כשאלו ישמעו את הסיפורים והדברים שאמר, אלא שאותו עיתונאי ציין כי לא הרבה התרגשו לשמע דבריו של בקר כי זה זמן מה שבחוגים מסוימים במדינה יודעים שבקרב הנבחרת ישנם מספר הומואים, לא מוצהרים, כמובן.

הכדורגלן הגרמני היחיד שיצא אי פעם מהארון שיחק בליגה האזורית, והוא עשה זאת רק אחרי שסיים את הקריירה שלו כשחקן. עם זאת, בגרמניה מעריכים, שבדומה לנתונים באוכלוסיה, גם בכדורגל הגרמני ישנם כ-10 אחוזים שחקנים שמעדיפים את בני מינם.

אז מי יהיה הקפטן?

נושא סרט הקפטן בנבחרת ממשיך להעסיק את הגרמנים. היום (רביעי) נדרש לסוגיה מיכאל באלאק, שהחזיק בסרט לפני שנפצע ונעדר מהמונדיאל, בו כיהן פיליפ לאהם כראש הקבוצה. "אני הקפטן, אין כאן בכלל שאלה", הבהיר באלאק ועקץ את לאהם, שדרש לשמור על הסרט גם לאחר חזרתו של באלאק.

"שחקן לא יכול לבקש באיזו עמדה לשחק וכך גם לגבי תפקיד הקפטן", המשיך באלאק. "יש היררכיה וצריך לכבד את זה. הסיפור לא כזה רציני, אני ולאהם נלבן את העניינים ונמשיך קדימה. אני רוצה לברך אותו לרגל נישואיו ולאחל לו כל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully