וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול יפרוש מנבחרת ספרד

בלם הנבחרת צפוי לפרוש מהמדים הלאומיים אחרי הזכייה במונדיאל. ג'רארד פיקה נתפס יורק על איש צוות, צפו בקטע

דיווחים בספרד טוענים כי בלם הנבחרת קרלס פויול החליט לסיים את הקריירה הבינלאומית שלו. על פי הדיווחים, פויול בן ה-32 החליט כבר בנובמבר שעבר כי יפרוש אחרי המונדיאל, ואילו עתה, אחרי הזכייה בגביע העולמי ובתום רגע השיא בקריירה שלו, החליט כי אחרי 90 הופעות בנבחרת הלאומית, הגיע הזמן לתלות את הנעליים הבינלאומיות.

בינתיים, את ספרד מטרידה פרשייה אחרת. הנבחרת המשיכה בימים האחרונים בחגיגות העדלאידע שלה לאחר שהביאה גביע העולם לראשונה למדינה, אך על השמחה העיבה תקרית קטנה שבה תועד ג'רארד פיקה יורק על אחד מאנשי הצוות (פדרו קורטס, שהיה נשיא ולנסיה בין השנים 1997 ל-2001) בעודו נראה בגילופין.

שחקן נבחרת ספרד וברצלונה שתה כנראה יותר מדי והחל לעשות מעשי קונדס, אלא שהמצלמות, כבר ידוע, קולטות הרי הכל, ונראה מה יהיה לו כעת לומר על זה.

פיקה וחברו הטוב ושטותניק אחר, ססק פברגאס, גיחכו, נהנו וצחקו, ואז, כפי שניתן לראות בסרטון לחש שחקן ארסנל דבר מה על אוזנו של בלם בארסה השתוי. פיקה לא חשב לרגע ושלח רגע אחרי מוכטה עסיסית מאחורי גבו ועל ראשו של אחד מאנשי המשלחת הספרדית שגם השתתף בחגיגות. מעניין מה יהיה לפיקה כעת לומר בנידון...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully