וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי סיכם בירושלים, רנדל חתם לשנתיים

14.7.2010 / 10:42

פורוורד מכבי חיפה סיכם לשנתיים בבירה. פורוורד גלבוע/גליל חתם. דוואל צפוי להצטרף גם כן. ששון שוחרר ומועמד לאלופה

משה מזרחי סיכם אמש (שלישי) את תנאיו באופן סופי בהפועל ירושלים, ויהיה שחקן הקבוצה בשנתיים הקרובות אחרי שיחתום על חוזהו. בפגישה שערך מאמן הקבוצה עודד קטש עם חברי ההנהלה, הבהיר כי הוא רוצה את מזרחי בסגל ולא את שרון ששון, על אף התנגדותו של היו"ר דני קליין שהיה מעוניין להשאיר את ששון לעונה נוספת בבירה. ירושלים תצטרך לשלם לששון פיצויים בעקבות שחרורו מהסגל.

הבוקר השלימה הקבוצה את עסקת בריאן רנדל, שהתרצה בסופו של דבר לחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה. רנדל (25, 2.03), שמשחק בגלבוע/גליל החל מעונת 2008/9, רשם בעונתו האחרונה בקבוצה 12.4 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. השחקן החזיק בהצעות נוספות אך העדיף להשאר תחת המאמן עודד קטש שאמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים שבראיין מצטרף, אין לי ספק שהקהל הירושלמי יהנה מהאופי הלוחם שלו. בראיין הוא הזר השני שאנחנו החתמנו לשנתיים, הכוונה היא לבנות משהו שירוץ ביחד כמה שאפשר". בקבוצה עושים מאמצים על מנת להשלים גם את עסקת דיון דוואל, כשכעת יש בין הצדדים הבנות ראשוניות

ששון, שמניותיו צנחו בשנה האחרונה עם הירידה ביכולתו, נפגע מאוד מהתנהלות ירושלים. אחד ממקורביו מסר אמש: "עשו לשרון תרגיל, מילא אם לא היו מודיעים לו שהוא ממשיך, אבל הוא נמצא כרגע במצב לא הכי נוח". השחקן הוצע אמש ללא מעט קבוצות בליגת העל, כשהבולטות מביניהן הן מכבי חיפה, שמעדיפה לחכות בשלב זה להתפתחויות בנוגע לגור פורת ועירוני אשקלון, שלא תחתים את השחקן. מי שעשויה לקלוט את ששון בסופו של דבר היא הפועל גלבוע/גליל עליון, אך מגעים רשמיים בין הצדדים טרם החלו.

עדכון ראשון: 14/7/10 8:52
עדכון אאחרון: 14/7/10 10:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully