וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בספרד מדווחים כי חלוצה של מאיורקה אריץ אדוריץ סיכם את תנאיו בוולנסיה, שכזכור מכרה הקיץ את חלוציה, ניקולה זיגיץ' ודויד וייה, וכן את הקשר ההתקפי דויד סילבה. אדוריץ בן ה-29 אמור לשתף פעולה בחוד הלוס צ'ה יחד עם רוברטו סולדאדו.

* הקשר הברזילאי סיסרו (25) הושאל מהרטה ברלין לוולפסבורג, שם יחבור לארנה פרידריך שעשה את אותה הדרך. הרטה מצידה צירפה את האוסטרלי ניקיטה רוקביציה, שהגיע מטוונטה ההולנדית.

* פארמה החתימה את הקשר הברזילאי מארקס, ששיחק בעונה שעברה באספניול. שני המועדונים טרם פרסמו את סכום העסקה ושכר השחקן בן ה-26.

* המגן הברזילאי הוותיק, ג'וליאנו בלטי, חתם על חוזה לשנתיים בפלומיננזה. בלטי, שזכה עם ברצלונה בליגת האלופות וצפוי להיות סקאוט של המועדון בעתיד, סיים את חוזהו בצ'לסי.

* בוקה ג'וניורס החתימה את הבלם מתיאס קארוסו בן ה-25. קלאודיו בורגי, מאמנה החדש של בוקה, הוא האיש שהביא אותה מהקבוצה שלו לשעבר, ארחנטינוס ג'וניורס.

* גם הקשר פקונדו קוריה עזב את האלופה ארחנטינוס, כשנמכר מקבוצת ולז שהחיזקה בכרטיס השחקן שלו, לויאריאל הספרדית, שם ישחק תחילה בקבוצת המילואים.

* הקשר האחורי כריסטיאן 'לובו' לדסמה, חזר לארגנטינה אחרי תקופה באולימפיאקוס היוונית, וחתם לשנתיים בקולון. עבור השחקן בן ה-31, שהיה מבוקש גם בסן לורנצו וריבר פלייט, זו תהיה קדנציה שנייה בקבוצה מסנטה פה.

* אינדפנדיינטה צירפה שחקן רכש שישי בפגרה, כשהחתימה את הקשר רוברטו באטיון, ששיחק בבנפילד בעונה החולפת.

* רודולפו ארואבארנה, מגן טיגרה הארגנטינאית, דחה את אפשרות הפרישה וחתם לעונה אחת באוניברסידד קתוליקה הצ'יליאנית.

* פאולו דה לה האסה, שחקן בית"ר ירושלים בעונה החולפת, חזר לפרו וחתם לשנה וחצי באליאנזה לימה.

שמועות

* יובנטוס מאשרת שהיא מנהלת מגעים עם וולפסבורג, בנוגע לחלוצה הבוסני של הקבוצה הגרמנית, אדין דזקו. מי שאמורה לספק לגברת הזקנה תחרות קשה על שירותיו של החלוץ היא מנצ'סטר סיטי.

* לפי מקורות גרמניים, וולפסבורג מוכנה להציע סכום של כ-17 מיליון יורו תמורתו של היהלום הצעיר של פיורנטינה, סטבן יובטיץ'. באיירן מינכן כבר נועדה עם מנהלי הקבוצה מפירנצה לגבי הקשר.

* אשלי קול קרוב להתאחד עם מאמנו לשעבר, ז'וזה מוריניו, בריאל מדריד, כאשר מגנה של צ'לסי עשוי לעבור תמורת כ-30 מיליון יורו, כך על פי דברים שאמר שוער ריאל איקר קסיאס. "ממה שמעתי, הסימנים נראים טובים", אמר קסיאס בנוגע לסיכויי הצטרפותו של קול, "אני בטוח שהוא יהיה שחקן ריאל בעונה הבאה".

* אלכס מקליש, מנג'ר בירמינגהאם, מעוניין להביא את ריאן באבל לקבוצה הכחולה מליברפול תמורת סכום של 8 מיליון ליש"ט.

* באנגליה מדווח כי אסטון וילה מנהלת מגעים לרכישתו של קשרה של סלטיק, איידן מקגידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully