וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם נבחרת אורוגוואי זכתה לכבוד של גיבורים

בקור עז חיכו במונטיבידאו כ-150 אלף אוהדים להכיר תודה לסלסטה. לוגאנו: "זה שווה יותר מגביע", פורלאן: "בלתי נתפש"

אחרי הכבוד הגדול לו זכו נבחרות ספרד והולנד, קיבלה גם נבחרת אורוגוואי את הכבוד המגיע לה כשנחתה במדינה. שחקני הסלסטה זכו לכבוד השמור לגיבורים כשרבבות אוהדי הנבחרת, כ-150 אלף (אורוגוואי מונה קצת פחות מ-3.5 מיליון תושבים, כך שהנתון הזה הוא לא פחות מאשר מדהים) קיבלו את פניהם ברחובות הבירה מונטיבידאו לאחר הנחיתה של הנבחרת במדינה.

התושבים חיכו שעות רבות בקור למטוס שהחזיר את הנבחרת, שהגיעה עד חצי הגמר במונדיאל, והריעו להם בהמוניהם כשאלו עשו את דרכם באוטובוס הנבחרת לאחר הנחיתה. נשיא המדינה חוזה מוחיקה הגיע גם לקבל את השחקנים כמחווה על ההופעה ההירואית שלהם במונדיאל. "איחדתם את כל המדינה", אמר הנשיא לשחקנים. "אורוגוואי מעולם לא הייתה כה מאוחדת בצורה חברתית. לימדתם אותנו שיעור נפלא באומץ ונתתם לנו את התקווה לחלום".

"לאחד את כל המדינה זה דבר נהדר. בלתי נתפש", אמר דייגו פורלאן, אחד מכוכבי הנבחרת שסיים את הטורניר עם חמישה שערים וזכה בכדור הזהב. "עשינו עבודה רצינית, צנועה ומכובדת. אפילו שאנחנו מדינה קטנה, יש לנו מקצוענים ואנחנו מאמינים בעצמנו".

"נסענו לדרום אפריקה עם החלום להחזיר את הגביע לאורוגוואי, אבל לא הצלחנו לעשות זאת, אבל עכשינו קיבלנו קבלת פנים חמה ששווה יותר מהגביע. זה הרבה יותר מאשר היינו יכולים לדמיין", אמר הקפטן והבלם דייגו לוגאנו.

"אנחנו אסירי תודה לקהל הרב שהגיע לברך אותנו, זה מפתיע ומדהים", אמר מאמן הנבחרת אוסקר וושינגטון טבארז. אחת האוהדות שחיכו בקור העז השורר כרגע במדינה, פטרישיה רודריגז, כשהיא נושאת עליה את דגל הלאום ופנים צבועים בצבעי הנס, אמרה: "אני לא יכולה לחוש את רגליי בגלל הקור, אבל הדבר החשוב ביותר כרגע זה להראות לשחקנים שלנו שאנו גאים בהם וזו הבעת תודה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully