וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל ג'פרסון עובר ליוטה

הג'אז ישלחו למינסוטה שתי בחירות סיבוב ראשון. צ'אנדלר ישחק במאבס, אילגאוסקאס עובר למיאמי, ריי אלן נשאר בבוסטון

זה לקח מספר ימים, אבל יוטה מצאה לעצמה מחליף לקרלוס בוזר, שעזב לשיקגו בשבוע שעבר. מדובר, כצפוי, באל ג'פרסון ממינסוטה, בו חשקו ראשי הג'אז זה זמן מה. ג'פרסון (25, 2.08 מ'), אחד הפורוורדים המוכשרים בליגה בצד ההתקפי, סבל מפציעות בשנים האחרונות, שעצרו לו את הקריירה ואת הפוטנציאל הגדול איתו נכנס לליגה.

בעונה שעברה העמיד הפורוורד 17 נקודות ו-9 ריבאונדים למשחק במדי מינסוטה, אלא שהוולבס, שלא ממש ידעו כיצד לשתף אותו ואת קווין לאב יחדיו, העדיפו לוותר על הכישרון ההתקפי. כאמור, עד לא מזמן היה נחשב ג'פרסון לאחד הצעירים המבוקשים ביותר בליגה, אלא שכעת, בלית ברירה, הטימברוולבס מקבלים עבורו בסך הכל שתי בחירות ראשון עתידיות. מלבד זאת, מינסוטה תשמח לוותר על חוזהו של הפורוורד, שעתיד להרוויח 14 מיליון דולר בעונה הקרובה.

* טייסון צ'אנדלר, שאמור היה לעבור לטורונטו בעסקה הסיבובית של הידו טורקוגלו, יעבור בסופו של דבר דווקא לדאלאס. המאבריקס יקבלו את הסנטר של שארלוט בתוספת לאלכס אג'ינסה הצרפתי, ויוותרו בתמורה על אריק דאמפיר וחוזהו הגמיש, כמו גם על מאט קארול ואדוארדו נאחרה.

* זידרונאס אילגאוסקאס החליט הערב להצטרף לחברו הטוב לברון ג'יימס במיאמי. הסנטר הליטאי הוותיק, שחוזהו פקע במהלך הקיץ החולף, התלבט במשך ימים ארוכים האם להישאר בקליבלנד או שמא לחבור ללברון בקבוצת החלמות של ההיט, ובסופו של דבר העדיף, כמו ג'יימס, את סאות' ביץ'. סוכנו של אילגאוסקאס אמר ששחקנו ישמח לשוב לקליבלנד עם תום קריירת המשחק שלו.

* עוד שחקן ששמו הועלה כמועמד להיכנס לשוק החופשי המטורף של הקיץ היה ריי אלן מבוסטון, אבל הערב הבטיח הגארד את הישארותו אצל הירוקים, לאחר שחתם על חוזה לשנתיים נוספות עבור כ-20 מיליון דולרים. "אני נרגש מאוד לחזור לבוסטון", אמר אלן, שהעמיד ממוצעים של 16.3 נקודות ו-2.6 אסיסטים למשחק בעונה החולפת. "אני לא יכול לחכות לעלות לפרקט, ולחזור לעבוד עם החבורה הזו במרדף אחר אליפות מספר 18 למועדון".

* בשיקגו עדיין מנסים לעכל את העובדה שלברון ג'יימס לא יגיע אל העיר, אבל מבינים שהחיים חייבים להימשך. הערב החתימה הקבוצה את קייל קורבר שהגיע מיוטה על חוזה לשלוש שנים, תמורת 15 מיליון דולר. "הוא יהיה תוספת נהדרת לקבוצה שלנו", אמר הג'נרל מנג'ר של הבולס, גר פורמן, "והוא יספק עוד מימד בהתקפה שלנו". הבולס עדיין מעוניינים בשירותיו של קלעי נוסף, ג'יי ג'יי רדיק מהמג'יק, לו כבר הגישו הצעה, אך עתה הם ממתינים לבדוק האם תשווה אורלנדו את ההצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully