וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ יישאר בטוטנהאם עד 2013

המנג'ר המוערך, שהוביל את הקבוצה הלונדונית לליגת האלופות לראשונה בתולדותיה, האריך את חוזהו: "אמשיך כל עוד אוכל"

העונה הנפלאה של הארי רדנאפ בטוטנהאם הקנתה לו הארכת חוזה, כאשר התרנגולים הודיעו הערב (שלישי) באופן רשמי כי המנג'ר האנגלי הוותיק והמוערך יישאר בשורות המועדון עד 2013. רדנאפ, שהגיע לקבוצה הלונדונית מפורטסמות בקיץ 2008, הוביל את טוטנהאם לאחת העונות הטובות ביותר שלה בשנים האחרונות, כשעזר לה לסיים במקום הרביעי, ולהשתתפות ראשונה בתולדות המועדון בליגת האלופות.

"המועדון מאושר להודיע על הארכת חוזהו של הארי רדנאפ עד קיץ 2013", נכתב בהודעה רשמית שהוציא המועדון. "הארי הוביל אותנו למקום הרביעי בעונתו המלאה הראשונה במועדון - המקום הכי גבוה מאז תחילת הפרמיירליג. ההישג הזה עזר לו להיבחר למאמן העונה בשנה שעברה", המשיכה ההודעה. רדנאפ הוזכר כמועמד לעבור לכסף הגדול של אבו דאבי, אך בסופו של דבר החליט הבעלים של התרנגולים, דניאל לוי, לפתוח את הארנק על מנת לדאוג שהמנג'ר בן ה-63 יישאר בווייט הארט ליין גם בשנים הבאות.

"כמובן שאני מרוצה שהתחייבתי לטוטנהאם", אמר רדנאפ עצמו אחרי החתימה. "זה גרם לי לחשוב על כמה זמן אני רוצה להישאר במשחק ומי יודע, ייתכן ואישאר עם הספרס שנים רבות אחרי 2013. אין לדעת מה מחכה מעבר לפינה, אבל אני חושב שכל עוד תהיה לי האנרגיה, אמשיך כמה שאוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully