וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אלירן עטר יחמיץ את מוגרן

13.7.2010 / 20:12

החלוץ סובל משטף דם פנימי בברכו וייעדר שבוע לפחות. בוזגלו ערך אימון חלקי אך צפוי להיות כשיר. לואיס פרננדז נכח באימון

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יומיים לפני פתיחת העונה הרשמית והמשחק הראשון נגד מוגרן ממונטנגרו במסגרת מוקדמות הסיבוב השני של הליגה האירופית, ערכו הערב (שלישי) שחקני מכבי תל אביב אימון טקטי בקרית שלום. החלוץ אלירן עטר לא נטל חלק באימון בשל כאבים בברכו, כאשר לאחר מכן התברר כי הוא סובל משטף דם פנימי בשריר הארבע ראשי ליד הברך. החלוץ נבדק הערב על ידי רופא הקבוצה עומר מידן ונשלח לבצע מחר צילום אולטראסאונד לאיבחון חומרת הפגיעה, כאשר כבר כעת ברור כי הוא ייעדר שבוע לפחות, ולמעשה יחמיץ את צמד המשחקים מול מוגרן. לעומתו, הקשר מאור בוזגלו הסתפק באימון ריצה קל מסביב למגרש כאשר דור מלול היה זה שהחליף אותו בהרכב באימון הערב, אך הראשון אמור ליטול חלק במשחק מול המונטנגרים.

על פי התרגול שנערך הערב צפוי הקשר שרן ייני לפתוח לצידו של הקמרוני אלברט באנינג בקישור האחורי כאשר ברק יצחקי ורוברטו קולאוטי יפתחו בחוד. במכבי הדגישו הערב בפני השחקנים את חשיבות המשחק נגד מוגרן ביום חמישי, גם בכדי לפתוח את העונה ברגל ימין וגם בשביל לנצח ולהשיג מקדמה רצינית לקראת משחק הגומלין שייערך בשבוע הבא במונטנגרו. מחר תיערך מסיבת העיתונאים הרשמית של שתי הקבוצות ולאחריה יערכו הצהובים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות.

שחקני הקבוצה זכו הערב לביקור של מאמן הנבחרת הלאומית לואיס פרננדז ועוזרו טל בנין, שהגיעו לקרית שלום ונכחו באימון. השניים צפו מקרוב בארבעת שחקני סגל הנבחרת, אבי סטרול, קלמי סבן, יואב זיו ורוברטו קולאוטי שהגיעו העונה לקבוצה. פרננדז ציין את מזג האוויר החם והלח והמאמן יוסי מזרחי ענה לו בחיוך "בירושלים הרבה יותר נעים, אה?".

עדכון ראשון: 19:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully