וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "היה לי מזל להיות חלק מהרגע ההיסטורי הזה"

האיש שהביא לספרד את הגביע העולמי נשאר צנוע, גם כשדיבר על השער: "כשקיבלתי את הכדור ידעתי שאני חייב לבעוט"

48 שעות חלפו מאז גמר המונדיאל הגדול בין ספרד והולנד, ואלופת העולם החדשה עדיין מתקשה לעכל את גודל ההישג והשמחה. הערב (שלישי) נמשך מסע החגיגות של חלק משחקני הנבחרת, ובפרט אנדרס אינייסטה. האיש שהביא לספרדים את הגביע הקדוש עם בעיטה נפלאה בדקה ה-116 דיבר במסיבת עיתונאים על אותו רגע קסום: "הכל קרה כל כך מהר. בהתחלה ראיתי שאני לבד וחשבתי שאולי אני בנבדל, ואז ססק הפנומנלי ראה אותי, נתן לי את הכדור, וכשקיבלתי אותו ידעתי שאני חייב לבעוט כי המשחק יילך לפנדלים, וזה יהיה נורא".

"קשה לתאר מה אני מרגיש, אבל הדבר החשוב הוא ששימחתי מיליוני אנשים, ואי אפשר לשים על דבר כזה מחיר", המשיך אינייסטה. "ידענו שיש לנו סיכוי מיוחד, עם שחקנים נהדרים. היה לי מזל להיות חלק מהרגע ההיסטורי הזה, ואני מאוד שמח".

הקשר הנפלא הבהיר כי "לא אאבד שינה" בנוגע למועמדותו לכדור הזהב של פיפ"א, ועבר להתייחס לקבוצתו, ששלחה לא מעט נציגים לטורניר ההיסטורי. "כולנו יכולים להרגיש גאים שהיו כל כך הרבה שחקנים מברצלונה בטורניר. עם זאת, מעל כל היריבויות, אנשים פשוט אוהבים כדורגל. כל האוהדים אוהבים קבוצה שמשחקת היטב, בלי קשר לקבוצה כזו או אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully