וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו לא ישתתף במוקדמות אליפות אירופה

13.7.2010 / 20:01

הסנטר נאלץ לפרוש בשל מחלת הנשיקה. שיבק: "הוא ייחסר לנו מאוד". אליהו באימון הבכורה: "אנחנו לא נבחרת של כוכבים"

אורי לנץ

צילום וידאו: עוז מירון
עריכת וידאו: דורון שטיין

נבחרת ישראל שבה היום (שלישי) להתאמן אחרי מסע המשחקים בבלארוס, כשערכה אימון ערב באולם הדר יוסף. המאמן, אריק שיבק, ביטל אמש את אימון הבוקר של הנבחרת, ונתן לשחקנים מנוחה נוספת, וקיבל לראשונה גם את ליאור אליהו שערך את אימון הבכורה שלו בקמפיין הנוכחי. רביב לימונד שב להתאמן לאחר שלא יצא עם הנבחרת לבלארוס, מסיבות אישיות. מי שעדיין לא החלו באימונים הם יניב גרין, שישוב רק אחרי שני משחקי האימון של הנבחרת מול פורטוגל בסוף השבוע הקרוב, דיוויד בלות'נטל שצפוי להתאמן לראשונה מחרותיים ועומרי כספי, שיחל להתאמן עם תום ליגת הקיץ.

"אנחנו לא נבחרת של כוכבים"

עידו קוז'יקרו, שכמו ארבעת חבריו לא החל עדיין באימונים, הגיע היום לאימון הערב, ושוחח עם אריק שיבק. לאחר השיחה הודיע הסנטר של הפועל גלבוע/גליל עליון כי לא ישתתף בקמפיין הקרוב של הנבחרת עקב מחלת הנשיקה. "קוז'יקרו שוחרר היום מהנבחרת לצערי", אמר מאמן הנבחרת, אריק שיבק. "הוא שחקן חשוב ומנוסה והוא ייחסר לנו מאוד. בשיחה איתו היה קשה לי ולו, ואנחנו מקווים שהמחליפים שלו יעשו את העבודה. יש אפשרות שאם יחלים בהמשך עוד יחזור, אבל זה רק מבחינה תיאורטית. בגלל שכולנו מכירים את עידו כאדם ואת תרומתו לנבחרת, היה לנו קשה".

על הצטרפותו לאימונים של ליאור אליהו, שהגיע מקאחה ויטוריה, איתה זכה באליפות, אמר שיבק: "ליאור הוא אלוף ספרד. הוא בא לפה, רץ, קפץ והטביע והוסיף מימדים לנבחרת. אני לא צריך להכביר במילים עליו. אני בטוח שהוא ישתלב יפה מאוד והוא מתאים לשיטת המשחק, ועם הזמן נראה ממנו עוד ועוד דברים". לקראת משחקי האימון מול פורטוגל אמר שיבק: "נשב ביומיים הקרובים ונחליט עם כמה שחקנים נצא. לא נצא עם סגל של 15 שחקנים".

ליאור אליהו נראה מחוייך מאוד באימון, ואמר בסיומו: "כיף תמיד לבוא לנבחרת. אחרי שנה בחו"ל לבוא לכאן זה מרגש. עכשיו באים לעשות קמפיין מוצלח". על מאמנו בנבחרת, אמר אליהו: "אני מכיר את אריק מגיל 16 וחצי. כיף לעבוד איתו והוא ראוי להיות פה". על האליפות בה זכה וסיום העונה בספרד, אמר הפורוורד: "המשחק האחרון שלי היה אופוריה. זה אימון ראשון שלי מאז, וזו מסגרת אחרת. החופש הגיע לי טוב גם מבחינה מנטלית וגם פיזית. באופן כללי אני לא חושב שאנחנו נבחרת של כוכבים. אם ניקח מקום ראשון בבית נהיה כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully