וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי: העתודה מתחילה במסע לדרג א'

13.7.2010 / 13:46

כשברקע הזכיות במדליות הכסף ב-2000 ו-2004, ינסו שחקניו של יעקב ג'ינו להחזיר את הכבוד האבוד ולהעפיל בחזרה לדרג א'

נבחרת העתודה של ישראל תחל מחר (רביעי, 14:30) את הופעותיה באליפות אירופה לנבחרות עתודה דרג ב' באוסטריה. מטרת הנבחרת היא אחת - חזרה לדרג א' של אירופה, ועל שחקניו של המאמן יעקב ג'ינו ועוזר המאמן אורן אהרוני, מוטלת אחריות כבדה.

כזכור לנבחרות ישראל יש היסטוריה ענפה של הצלחות בגיל העתודה, כשהשיא היה בזכייה במדליית הכסף באליפות אירופה בשנת 2000 ו-2004. בשנים האחרונות לא הצליחה הנבחרת לשחזר את יכולותיה, ובקיץ שעבר קרסה וירדה לדרג ב' לראשונה בתולדותיה.

הנבחרת הנוכחית היא נטולת כוכבים מוצהרים, אך עיקר האחריות תיפול על כתפיהם של הגארדים בן רייס מבני השרון, נמרוד טישמן שטרם מצא קבוצה מאז עזב את מכללת פלורידה וטמיר אריאלי שחתם לאחרונה במכבי ראשון לציון אך נפצע לפני האליפות ועדיין לא ברור עד כמה יוכל לתרום.

בעמדות הפנים יצטרכו ג'ייק כהן, היהודי של מכללת דיווידסון, כרמל בוכמן ממכללת טמפל, איגור נסטרנקו ממכבי ראשון לציון ואור עידה מאליצור רמלה לתת מלחמה מול הקבוצות החסונות. מי שעוד נחשבים להבטחה בנבחרת הם יותם שירן מלב השרון וטל קרפלס מאליצור יבנה שיאיישו את עמדות 3 ו-4. את הסגל משלימים: עומר רוב (כוכב יאיר/כפר סבא), אסף אוחנה (מ.כ הבקעה), ותום חבקין (בני השרון).

כדי לחזור לדרג א' יצטרכו שחקני הנבחרת לסיים באחד משני המקומות הראשונים באליפות, משימה שבהחלט ניתנת להשגה. שלושת הנבחרות הראשונות מהבית המוקדם, שמונה ארבע נבחרות, יעפילו לסיבוב השני אליו מגיעות הנבחרות עם המאזן מהסיבוב הראשון.

אם תעפיל הנבחרת אל הבית השני, היא תפגוש את שלושת המנצחות של בית ב'. שתי המנצחות של הבית השני יעפילו למשחקי חצי גמר האליפות, בו ניצחון אחד יספיק כדי להעפיל לדרג א' בחזרה.

בבית הראשון תפגוש ישראל את שבדיה, גיאורגיה והונגריה בהתאמה לסדר. הנבחרת השבדית כמעט והעפילה לדרג א' בשנה שעברה, וסיימה במקום הרביעי באליפות דרג ב', שחקנה הבולט הוא כריסטופר ראיין (1.98) מלוליו המיתולוגית. הגיאורגיים נחשבים כחזקים מתחת לסל, כשמעל כולם בולטים טורניקה שנגלייה (2.07), לבן שנגלייה (2.05) והסנטר המסיבי מיקה מטרוולי (2.11). הנבחרת ההונגרית נחשבת לחלשה מאוד, וסיימה במקום ה-14 באליפות הקודמת, כששחקנה הבולט הוא יאנוש הילינגספלד מפץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully