וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מודאגת, ליברפול אופטימית

מסצ'ראנו רוצה לעזוב אבל קשור בחוזה, טורס פצוע אבל לפחות לבש צעיף של הקבוצה בחגיגות, וג'רארד זקן מדי בשביל ריאל

מה יהיה עם ליברפול בעונה הבאה? על אף שבינתיים חלק מהאוהדים מעודדים מעזיבתו של רפא בניטז ומהגעתו של רוי הודג'סון, בקבוצה חוששים מגל עזיבה. סטיבן ג'רארד היה על הכוונת של ריאל מדריד, פרננדו טורס על הכוונת של צ'לסי, יוסי בניון כבר עזב, ועכשיו גם חאבייר מסצ'ראנו בדרכו החוצה?

סוכנו של הקשר הארגנטינאי הצהיר היום (שלישי) בתקשורת האיטלקית שמסצ'ראנו בן ה-26 מעוניין להתאחד מחדש עם בניטז בשורות אלופת אירופה אינטר. "חאבייר עדיין לא דיבר הקיץ עם הודג'סון או עם ליברפול", אמר הסוכן וולטר טמאר, "אבל זה מאוד משמח לגלות כמה הוא מבוקש. בעונה שעברה רצתה אותו אלופת אירופה ברצלונה, בקיץ הזה מעוניינת בו אלופת אירופה אינטר, ועבורו זה פשוט חלום. תחשבו על זה, הקבוצה הכי טובה באירופה רוצה אותו, חבריו הטובים ביותר מארגנטינה משחקים שם, וגם המאמן שלו נמצא שם. אם זה יהיה תלוי במסצ'ראנו, המו"מ שלו עם אינטר יהיה פשוט מאוד, אבל עדיין יש לו חוזה עם ליברפול, והקבוצות יצטרכו להסתדר ביניהן".

ליברפול גם עוקבת בחשש אחר הנעשה סביב טורס. בעוד שבקבוצה שמחו מאוד לגלות שבזמן החגיגות הגדולות של נבחרת ספרד טורס לבש על עצמו צעיף של הקבוצה, הם קצת חוששים מהפציעה שלו ומשאר הדיווחים סביבו.

עבור הסקאוזרס, העובדה שטורס הניח על כתפיו וסביב צווארו צעיף של ליברפול הייתה בשורה מעודדת במיוחד וחשפה את המחויבות שלו. במקביל, הדיווחים על עזיבתו הצפויה ועל ההתעניינות בשחקן מצד צ'לסי, סיטי, ברצלונה ואחרות, עדיין נמשכים.

כמו כן, בליברפול שמחו לגלות שהחשש מהיעדרות ארוכה של השחקן היה מעט מוקדם מדי. טורס, שנפצע במהלך ההארכה של גמר המונדיאל, חשש שהוא ייעדר כחודשיים בעקבות הפציעה, אך יחזור מהר מהצפוי. היום או מחר החלוץ יעבור בדיקות במועדון שייתנו תשובה סופית לסוגיה.

בשורות חיוביות נוספות לאוהדי ליברפול מגיעות מריאל מדריד. אחד מחברי ההנהלה של הקבוצה, ארנסטו ברונזטי, טוען שהקבוצה יורדת מסטיבן ג'רארד, מאחר שהבלאנקוס לא מוכנים לשלם סכומים כל כך גבוהים עבור שחקן מבוגר כמו ג'רארד בן ה-30, על אף ההערכה של המאמן מוריניו לשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully