וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס לצוברי: "זכייתך היא גאווה גדולה בימים כה קשים"

הנשיא אירח את אלוף אירופה הטרי, והוסיף עקיצה לאירועי המשט: "הבאת מדליית זהב ואחרים הביאו לנו פרובוקאטורים"

נשיא המדינה שמעון פרס אירח היום (שלישי) במשכן הנשיא את הגולש שחר צוברי בעקבות זכייתו במדליית זהב באליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד, שהתקיימה בסופוט, פולין. הנשיא לחץ את ידו של צוברי בחום והרים יחד עם חברי המשלחת שעמו כוסית לרגל ההישג הגדול. "יש לי זכות כנשיא המדינה לדבר בשם העם ולברך אותך על הישגך המרשים וזכייתך בשתי מדליות זהב רצופות באליפות אירופה", אמר פרס. "זהו הישג אישי ממדרגה ראשונה, הבאת כבוד גדול לישראל דווקא באירופה ודווקא בימים קשים לישראל".

עוד אמר הנשיא בהתייחסו לאירועי המשט בעזה בהלצה: "אתה הבאת מדליית זהב ואחרים הביאו לנו פרובוקאטורים". בהמשך ביקש הנשיא לשמוע על ילדותו ומשפחתו של שחר, על מאפייני התחרות ועל תוכניותיו לעתיד. "אני בים מגיל 6, כאשר אבא זרק אותי למים והתחיל ללמד אותי לגלוש באופן מקצועי", אמר צוברי. "הבנתי שהגלישה היא דרך טובה לברוח מספסל הלימודים ומהר מאוד תחביב זה הפך עבורי למקצוע. כל רגע פנוי שיש לי מנוצל לשעות גלישה, אני אוהב את הים ואת הגלישה שהפכה חלק בלתי נפרד מחיי וכיום אני משקיע כל דקה פנויה בהכנות לאליפות העולם בגלשני רוח בדגם שלי שתתקיים בדנמרק".

יהודה מעיין, יו"ר איגוד השייט אמר כי בעצם ימים אלו מתחרים שייטים ישראלים תחת דגל ישראל בטורקיה ומביאים כבוד גדול למדינה. מעיין הודה לנשיא על האירוח וציין והזמין את הנשיא להעניק את הגביעים באליפות העולם בשייט בדגמי 420 שתיערך בחיפה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully