וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלו: "בגלל רעש הוובוזלות היה קשה לשמוע את סזאר"

קשר ברזיל מסביר את חלקו בשער שספגה נבחרתו מול הולנד והוסיף: "אני לא שעיר לעזאזל בשום אופן, שכחו את הדברים הטובים"

פיליפה מלו לא ישכח את רבע גמר המונדיאל נגד הולנד עד יומו האחרון. קשר נבחרת ברזיל רשם באותו משחק בישול אדיר לרוביניו, שסידר לסלסאו יתרון 0:1, אבל במחצית השנייה לא הצליח להרחיק כדור שבעט ווסלי סניידר, הכדור שפשף את פדחתו וחדר לשער ברזיל. נבחרת הסמבה נשברה, ספגה שער נוסף מראשו של סניידר, והודחה מהטורניר. מלו זכה לקיתונות של ביקורת בברזיל, והחליט להגיב. "אני יודע שיש לי חלק בהפסד להולנד", אמר הקשר, "אבל אני יודע שנתתי את הכל. ז'וליו סזאר אמר שהוא יוצא לכדור, אבל בגלל הרעש של הוובוזלות היה קשה לשמוע".

אז הרעש מהיציעים הפריע למלו במשחק, אבל הרעש בתקשורת הברזילאית לא מפריע לו לעמוד איתן מול הביקורת: "אני לא שעיר לעזאזל בשום אופן, נראה שכל מה שעשיתי קיבל תגובות שליליות, שכחו את הדברים הטובים כמו הבישול שלי לרוביניו והיכולת הטובה במשחקים האחרים". מלו שכח לציין כי באותו משחק מול הולנד גם השאיר את ברזיל בעשרה שחקנים לאחר הורחק במהלך המחצית השנייה, בעקבות עבירה גזה שביצע.

מלו, שהציג בעונה שעברה יכולת חלשה במדי יובנטוס, מביט קדימה: "המטרה שלי היא לחזור ליובה ולעשות עבודה טובה", אמר הברזילאי, ועדיף לו שהאוהדים באיטליה לא יחלו לחבב את הוובוזלות ולהשתמש בהן גם במשחקי הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully