וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן מרוויק: "עדיין לא עיכלנו את האכזבה"

מאמן הולנד לא נרגע מההפסד לספרד בגמר המונדיאל. ואן ברונקהורסט: "גאה בשחקנים", דה יונג: "הופתעתי שלא הורחקתי"

הנבחרת ההולנדית חזרה היום (שני) הביתה, לשדה התעופה באמסטרדם, אחרי ההפסד האכזרי 1:0 לספרד בגמר המונדיאל. מטוסם של ברט ואן מרוויק ושחקניו, שעוטר בדגל הולנד גדול מקדימה, התקבל על ידי שני מטוסי F-16 וטקס קבלת פנים מיוחד. שחקני הנבחרת ירדו ישר לעבר שטיח אדום שהונח מתחת לרגליהם ופודיום כתום עליו עמדו.

"עדיין לא עיכלנו את האכזבה", אמר ואן מרוויק בשדה התעופה, "להפסיד את גביע העולם שלוש דקות וחצי לפני הסיום זה מאוד כואב". הקפטן ג'ובאני ואן ברונקהורסט, לו זה היה המשחק האחרון בקריירה, אמר: "אני גאה בשחקנים שלנו, נתנו כל מה שהיה לנו". שחקני הנבחרת נלקחו משדה התעופה היישר למלון בו התייחדו עם משפחותיהם.

כמה עשרות אוהדי הנבחרת הגיעו כדי לקבל את פניהם של השחקנים, על אף שקיבלו מסר לפיו לא יוכלו להתקרב לאוהדים. בסופו של דבר, הם נאלצו לראות את השחקנים מאחורי חלון. מחר יתארחו ואן מרוויק ושחקניו אצל ראש ממשלת הולנד יאן פיטר באלקננדה והמלכה ביאטריקס. אחר הצהריים הם יהנו ממשט של סירות, אליו צפויים להגיע עשרות אלפי אוהדים.

אחד השחקנים שהסכימו לפתוח את הלב ולהודות שהאוראנג' שיחקו בצורה מאוד אגרסיבית היה הקשר נייג'ל דה יונג, שבשלב מסוים בעט בגסות בצלעות של צ'אבי אלונסו בסגנון קונג פו. דה יונג הסכים שיצא בזול כשספג רק צהוב באותו אירוע. "כן, פחדתי שזה יהיה חמור יותר מכרטיס צהוב", אמר דה יונג. "זה נראה רע מאוד, אבל אם להיות כן - אני לא ראיתי את היריב מגיע מהצד. הייתי ממש מרוכז בכדור ובעטתי באלונסו בחזה. יצאתי במזל שקיבלתי רק צהוב לאחר מכן".

דה יונג, בניגוד לכמה מחבריו בנבחרת, סירב להאשים את השופט הווארד ווב בהפסד של הולנד. "הכי קל להאשים את השופט", אמר קשר מנצ'סטר סיטי, "היו כמה החלטות מוזרות וכולם - גם בטלויזיה וגם במגרש - ראו שהגיעה לנו קרן והשופט נתן לספרד בעיטת שוער. בהתקפה הבאה ספגנו את השער. מה אפשר לעשות עם זה? השופט יבין שטעה כשהוא יראה את ההילוך החוזר. אבל אני לא אומר שהבעיה הכי גדולה הייתה עם השופט. אני מכיר אותו מהפרמיירליג ומעולם לא הייתה לי בעיה איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully