וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בלקפול: "עסקת קינן תושלם בקרוב"

קארל אויסטון אישר שהבלם הישראלי על סף חתימה בשורות העולה החדשה לפרמיירליג: "הכל מותנה ברישיון עבודה"

העולה החדשה לפרמיירליג, בלקפול, מקווה לסגור בקרוב את עסקת העברתו של הבלם דקל קינן. הישראלי הרשים את המנג'ר איאן הולוויי במספר ימי מבחן וקיבל הצעה לחתום לשנתיים. בבלקפול אופטימיים ומאמינים שהמגעים יושלמו בקרוב מאוד. כזכור, קינן סיים את חוזהו במכבי חיפה והוא שחקן חופשי, יגיע בהעברה חופשית. כל מה שנותר הוא לסגור סופית את תנאיו הכספיים.

"דיברנו עם דקל ונציגיו ואנחנו מקווים שהעסקה תושלם. כמובן שהכל מותנה בקבלת רישיון עבודה", אמר היו"ר קארל אויסטון ל"סקיי ספורטס", בהתייחסות רשמית ראשונה של בלקפול להעברה.

בתוך כך, קינן נפרד היום משחקני הקבוצה ואנשי המועדון בדרכו לאנגליה. הבלם אמר לחבריו: "אמשיך לעקוב אחריכם, אני בטוח שתצליחו בעונה הבאה". קינן יערוך מחר בדיקות רפואיות בבלקפול, בה הוא אמור לחתום. גם קרדיף מליגת המשנה התעניינה בבלם, אך הוא העדיף לשחק בליגה הבכירה.

"מכבי חיפה זו משפחה עבורי ולא קל לי לעזוב", אמר קינן לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "המקום הזה הוא מעבר לעבודה ופרנסה. זה המקום שגדלתי והתחנכתי בו וחוויתי את החוויות הגדולות ביותר שכדורגלן יכול לחלום עליהן". המנכ"ל איתמר צ'יזיק אמר לקינן: "אני מכיר את דקל מגיל 16. הוא הדוגמא הקלאסית למי שבאמת רוצה ויכול להגיע. בעבודה קשה ונחישות דקל הגיע לאחת מהליגות הטובות בעולם וזו גאווה גדולה לכולנו".

אגב, בלקפול הודיעה היום כי החליפה ביתיות עם וויגאן ולפיכך תפתח את העונה במשחק חוץ. זאת, בשל עבודות שיפוץ באצטדיון הביתי, בלומפילד רואד. משחק הבית הראשון של בלקפול, ששבה לליגה הבכירה לראשונה מאז 1971, יהיה מול פולהאם ב-28 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully