וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "ננסה לחקות את הסגנון של ספרד באינטר"

מאמנה החדש של אלופת אירופה העביר אימון בכורה: "שילוב בין הסגנון הספרדי לאיטלקי יעשה את הקבוצה חזקה יותר"

המונדיאל הגיע לסיומו עם זכיה היסטורית של נבחרת ספרד, וכך ניתן האות להעברת הילוך מצד הקבוצות הבכירות של אירופה בכל הנוגע להכנות. מי שערך היום (שני) את אימונו הראשון כמאמן אינטר היה רפא בניטז, שנכנס לנעליו הגדולות של ז'וזה מוריניו אחרי שהפורטוגלי זכה בטרבל חסר תקדים עם הנראזורי.

מאמן ליברפול לשעבר מתכנן שינויים קלים לקראת העונה הבאה, בה ינסה להגן לא רק על הדאבל באיטליה אלא גם על התואר בליגת האלופות. אחד השינויים נוגע לאלופת העולם הטרייה. "הסגנון של נבחרת ספרד מבוסס על הנעת כדור ושחקנים איכותיים, וזה יהיה טוב אם נוכל לחקות זאת באינטר", אמר המאמן הספרדי, שעבד עם ויסנטה דל בוסקה במחלקת הנוער של ריאל מדריד. "הכדורגל האיטלקי טוב מבחינה טקטית ומאוד אינטליגנטי, ואם נצליח לשלב בין שני הסגנונות אני חושב שהקבוצה תהיה חזקה יותר".

אין זה סוד שבניטז מעוניין לצרף את חאבייר מסצ'ראנו לאינטר, אך היום הוא סירב לדבר על הנושא והבהיר כי מי שמטפל בדברים אלה הוא המנהל המקצועי, מרקו ברנקה. "באנגליה הייתי המנג'ר, כאן אני המאמן", הסביר בניטז, שהודיע כי ישלב יותר צעירים, אחרי הגמר בו אינטר עלתה ללא אף איטלקי בהרכב.

גם את הקשר עם התקשורת האיטלקית, שהקפידה על יחסי אהבה-שנאה עם מוריניו, התחיל בניטז ברגל ימין. "אנחנו צריכים לשנות משהו בחדר העיתונות כאן, הוא כמו סאונה", התבדח בניטז. "כדאי להתקין כאן מיזוג אוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully