וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "חזרנו ברמה גבוהה יותר"

12.7.2010 / 18:40

מאמן נבחרת ישראל מרוצה מטורניר ההכנה: "המסקנות חיוביות". אליהו ולימונד יצטרפו לאימונים. חברת תדיראן תעניק חסות

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה היום (שני) בישראל לאחר טורניר ההכנה הבינלאומי במינסק, שהיה יריית הפתיחה של ההכנות לקראת מוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת הפסידה ביום הראשון של הטורניר לנבחרת בלארוס המארחת, אך לאחר מכן התאוששה עם צמד ניצחונות על נבחרות אוקראינה ובולגריה. ישראל תשוב לאימונים מחר, כשהפורוורד ליאור אליהו יצטרף ואיתו גם שחקן מנורקה הספרדית רביב לימונד. דיוויד בלות'נטל יצטרף לאימונים בהמשך השבוע, כמו גם יניב גרין, כשבשבת תמריא הנבחרת לפורטוגל לשני משחקי הכנה נוספים מול הנבחרת המקומית.

המאמן אריק שיבק סיכם את ההכנה הראשונה: "היה טורניר טוב מבחינתנו. בתקופה כזו של הכנה מנסים כל מיני שילובים בין שחקנים ואני חושב שחזרנו עם כמה מסקנות טובות. הדבר הכי חשוב מבחינתנו הוא שחזרנו ברמה גבוהה יותר. אני בטוח שברגע שהרכבת יצאה מהמקום - כשהיא תיסע מצבנו יהיה טוב יותר".

שיבק התייחס גם להצטרפותם של אליהו ושאר החברים: "אני מכיר את השחקנים שמצטרפים והם יקלטו מהר מאוד את הכל. חששתי לגבי כדיר שבגלל המימדים שלו יהיה לו קשה מול הגבוהים באירופה אבל הוא יודע למצוא את הפתרונות. מאוד אהבתי את מה שראיתי אצל יוגב אוחיון ואורי קוקיה, וכל שאר השחקנים הם שחקנים שאני מכיר".

גיא פניני, אחד ממצטייני הנבחרת בהכנה, היה גם הוא שבע רצון מהטורניר: "נסענו במטרה להתקדם, ועם המשחקים גם השתפרנו. אנחנו נבחרת חדשה עם צוות אימון חדש וצריכים עדיין להתגבש. נזדקק עדיין לדקות משחק משותפות כדי להוסיף את הכימיה ואני מאמין שבשבוע הקרוב נשתפר".

אורי קוקיה, שזכה למחמאות ממאמן הנבחרת, אמר: "התקדמנו ממשחק למשחק, למרות שחסר לנו עדיין כושר גופני. היו משחקים שהובלנו וברבע האחרון איבדנו את היתרון, אבל אלה רק משחקי הכנה. צריך עדיין ללמוד הרגלים של משחק, וחשוב להתחיל להריץ את כולם".

נבחרת ישראל זכתה לחיזוק כספי מצד חברת "תדיראן", שחתמה על חוזה לשנתיים של מתן חסות לקבוצה ולהיכל נוקיה בעת משחקי הנבחרת. היקף החסות נאמד בכ-800 אלף שקלים. במסגרת ההסכם, תעניק "תדיראן" חסות משנית לנבחרת ולוגו החברה יודפס על גב חולצות השחקנים וכן יכלול פרסום בהיכל נוקיה לנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully