וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאטר: "הגמר לא היה מה שציפיתי לו"

נשיא פיפ"א טען שהשחקנים לא נהגו בפייר פליי בגמר המונדיאל. על השינויים אמר: "אם נכניס מדע וטכנולוגיה, לא יהיה על מה לדון"

נשיא פיפ"א ספ בלאטר הודה היום (שני) שהוא התאכזב מאוד מההתנהגות של השחקנים בגמר המונדיאל. "הגמר לא היה בדיוק מה שפיפ"א, ואני העומד בראשה, ציפינו לו. בעיקר מבחינת הפייר פליי", אמר השוויצרי, "לשלישיית השיפוט הייתה משימה ממש קשה על המגרש ואני יכול להגיד שהם לא קיבלו עזרה במשימה הזו".

בלאטר סירב להגיב לביקורות על השופט הווארד ווב, אבל התייחס למחלוקות שהתגלעו במהלך המשחק, בו נשלפו לא פחות מאשר 13 כרטיסים צהובים - שיא בגמר מונדיאל - וגם הורחק שחקן הולנד ג'וני הייטינחה. "זה האספקט האנושי של המשחק שלנו", אמר בלאטר, "אם המשחק היה מושלם או מדעי או נשלט לחלוטין על ידי טכנולוגיה ומדע, לא היו יותר נושאים לדיון. זה הכדורגל. אנחנו צריכים לחיות עם הטעויות האלה. הטעויות של השחקנים ושל השופטים. אני לא חושב שיש מונח של שלמות בכדורגל".

בלאטר הכחיש שספג קריאות בוז על ידי הקהל בסוקר סיטי כשירד למגרש לפני הגמר, בו כזכור ניצחה ספרד 0:1 את הולנד. "הדבר היחיד אליו הייתי מודע הוא שהיו פחות וובוזלות", אמר, "אני לא יודע אם שרקו לי בוז. גם במדינה הזו, ובכל מדינה בה ביקרתי בעבר, תמיד התקבלתי כחבר. כאן התקבלתי גם כאפריקאי. אתמול היה אותו הדבר, ירדנו למגרש לפני המשחק ואני יכול לומר שזה היה רגע נפלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully