וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ספרד התקבלה בכבוד של מלכים

אלופת העולם נחתה במדריד ונתנה את האות לפתיחת הפסטיבל הלאומי. "ברוכים הבאים למדינה שמחה יותר", כתבו האוהדים

רויטרס

צילום: רויטרס. עריכת וידאו: דורון שטיין

כבר ביום חמישי החלו בהכנות לקראת החגיגות במדריד עם חזרתה של נבחרת ספרד מדרום אפריקה, ללא כל קשר לתוצאה שתהיה בגמר. לאחר הניצחון הגדול 0:1 על הולנד והזכיה ההיסטורית בגביע העולמי, החגיגות כמובן יהיו כפולות ומכופלות. המשלחת הספרדית נחתה אחר הצהריים (שני) במדריד והתקבלה בכבוד של מלכים ולקול שירת "ויוה אספניה". עם הנחיתה הבחינו השחקנים בשלט שנתלה לכבודם: "ברוכים הבאים למדינה שמחה יותר".

לאחר הנחיתה המשיכו השחקנים לשעת מנוחה ומיד אחריה עברו לאירוע נוסף, כשהגיעו לקבלת פנים ממלכתית בארמון המלוכה, עם המלך חואן קרלוס והמלכה סופיה. "אתם דוגמה ומופת לכולנו", אמר המלך לשחקנים. " אתם דוגמה לספורטיביות, אצילות, צניעות, קבוצתיות ומצוינות לדורות הבאים. תודה לכם, בשם בית המלוכה וכל העם הספרדי". בהמשך תסייר המשלחת עם שני אוטובוסים פתוחים ברחובות מדריד, כשמעל מיליון חוגגים צפויים להשתתף בפיאסטה.

הקפטן איקר קסיאס בחר להתבדח בפתיחת דבריו בטקס, כשאמר: "אני לא אגיד איך אני באמת מרגיש כי יש ילדים קטנים כאן". אחר כך הוסיף: "התמזל מזלי לייצג שחקנים גדולים כאלה. אנחנו ראויים לגביע הזה. עכשיו שמה של ספרד יתנוסס בפסגת העולם במשך ארבע שנים". המאמן ויסנטה דל בוסקה הסתפק בתודה קצרה: "אני מודה לכל העם הספרדי על התמיכה האדירה, זו ההצלחה של כולנו". גם אנדרס אינייסטה התרגש ואמר לקהל: "אם לא אתם, לא הייתי כובש את השער. תודה רבה על קבלת הפנים. אני מרגיש מאוד גאה להיות חלק מהנבחרת הזו".

ראש הממשלה, חוסה לואיס ספאטרו, ערך גם הוא קבלת פנים לנבחרת: "ברכות לכולם. זה ניצחון של 23 שחקני הנבחרת, אבל גם של כל מי שעמד מאחוריהם. כולם ספרדים. זה עבור דורות של שחקנים ספרדים שניסו לעשות זאת בעבר".

היום העמוס של ספרד המשיך במסע בן חמישה קילומטר באוטובוס הפתוח בלב מדריד. מאות אלפי בני אדם לא נבהלו מחום של 36 מעלות ויצאו לרחוב לרקוד, לשיר ולחגוג עם אלופי העולם החדשים. החגיגות הרשמיות בלב מדריד צפויות להימשך כל הלילה.

אבל לא כולם זכו לחגוג את המאורע ההיסטורי. בקאסרס אדם טבע למוות בבריכה במהלך החגיגות, ובאלגסייראס אדם נוסף קפץ מגג ומת. גם בברצלונה יצאו מגדרם והצטרפו לקרנבל, כשבבירת קטלוניה נרשמו 74 פצועים בחגיגות.

בתוך כך, היום התברר ששידור המשחק אמש היה השידור הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה הספרדית, כשממוצע של 13.933 מיליון איש צפו במשחק ובשיא הגיעו המספרים ל-15.605 מיליון, ששווים 85.9 אחוזי רייטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully