וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר בדרך לנטס

סוכנו של השחקן סיפר שהוא סיכם על חוזה לשלוש שנים במהלכן יקבל 12 מיליון דולר. אלן סיכם בממפיס, צ'ילדרס בדרך לסאנס

שוק ההעברות וההחתמות ב-NBA ממשיך לצבור תאוצה גם אחרי התבהרות עתידם של מספר מהשחקנים הבכירים בליגה והלילה (בין ראשון לשני) הודיע סוכנו של ג'ורדן פארמר כי השחקן סיכם בניו ג'רזי נטס לשלוש שנים, במהלכן יקבל 12 מיליון דולר.

פארמר בן ה-23 שחיק בארבע השנים האחרונות בלוס אנג'לס לייקרס וכבר הספיק לזכות בשתי אליפויות. בעונה החולפת רשם ממוצעים של 7.2 נקודות, 1.6 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים ב-18 דקות משחק, אבל באיסט ראת'רפורד הוא צפוי להפוך לבורג מרכזי בהרבה. הוא צפוי להפוך לשחקן השלישי שחותם בנטס הקיץ, אחרי יוהאן פטרו וטראוויס אאוטלו.

* על פי האתר הרשמי של הליגה, טוני אלן מבוסטון מחזיק בהצעה של 9.7 מיליון דולר לשלוש שנים מממפיס, אליה הוא כנראה יעבור אחרי שש עונות בסלטיקס. אלן שימש כאחד משחקני הספסל החשובים של הקבוצה ממסצ'וסטס ובלט בפלייאוף בזכות העבודה ההגנתית שלו נגד לברון ג'יימס וקובי בריאנט. ההצעה מהגריזליס תשרג את שכרו לאחר שבעונה החולפת הרוויח 2.5 מיליון דולר.

* על פי דיווחים במספר כלי תקשורת שונים, פיניקס החלה לעמול את מציאת מחליף לאמארה סטודמאייר שעזב לניקס, והיא סימנה את הידו טורקוגלו וג'וש צ'ילדרס כמטרות. על פי אחד מהדיווחים, הסאנס רוקמים טרייד על הטורקי, במסגרתו ישלחו אץ לאנדרו ברבוסה ודווין ג'ונס לטורונטו. אטלנטה עדיין מחזיקה בזכויות על צ'ילדרס, ששיחק בשנתיים האחרונות באולימפיאקוס, אבל הוא מחזיק בהצעה של 34 מיליון דולר לחמש שנים מהסאנס וההוקס לא צפויים להשוות אותה.

* המעבר של לברון ג'יימס עדיין תופס כותרות בצורה לא מפתיעה, ומי שהחליט שהגיע הזמן לתת את דעתו הוא הכומר הקונטרברסלי, ג'סי ג'קסון, שביקר בחומרה את דבריו של נשיא קליבלנד, דן גילברט. כזכור, גילברט בעצמו שטף את לברון בביקורות אחרי ההחלטה לעבור להיט, והכומר ג'קסון אמר אמש שהנשיא "התייחס ללברון כמו אל עבד נמלט. הוא דיבר כמו הבעלים של לברון ולא של הקאבס. ההרגשה שלו שהוא נבגד מזכירה את המנטליות של סוחר עבדים".

* עמרי כספי ישחק במדי סקרמנטו קינגס בליגת הקיץ, והופעתו הראשונה במסגרת זו תיהיה ב-13 ביולי, כשהקינגס ישחקו בלאס וגאס נגד דטרויט פיסטונס. ב-14 ביולי יפגשו כספי והקינגס את האלופה לוס אנג'לס לייקרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully