וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאוט: "השופט עלה לנו בגביע"

שחקנה של נבחרת הולנד זעם על השופט, הווארד ווב, שהותיר את נבחרתו ב-10 שחקנים, אבל הוסיף: "ספרד אלופה בצדק"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

כמה אכזבה התפרצה ברחבי הולנד הערב (ראשון), כמה חלומות התנפצו, כמה דמעות נשפכו, לאחר שנבחרתם האהובה נכנעה לאחר 120 דקות מורטות עצבים לנבחרת ספרד העדיפה, וראתה את היריבה שלה מניפה את גביע העולם. ההולנדים מרגישים עוד יותר גרוע, מכיוון שהיו להם לא מעט הזדמנויות להכריע את המשחק, אבל שתי החמצות של אריאן רובן מול קסיאס, וכרטיס אדום אחד לג'ון הייטינחה ברגע קריטי בהארכה, איפשרו לאינייסטה לכבוש את שער הניצחון, ולהותיר את ההולנדים שבורי לב.

כפי שנהוג לאחר הפסדים, בהולנד בחרו להפנות את האצבע המאשימה לכיוונו של הווארד ווב, השופט האנגלי, שדווקא התמודד היטב תחת המשחק הקשוח של שתי הקבוצות, שהוביל לכרטיס האדום של ההולנדים. "פשוט לא היה לנו סיכוי", אמר דירק קאוט הכעוס בסיום. "אני לא רוצה להאשים אחרים, אבל אני מרגיש שהשופט עלה לנו בגביע". על היריבה שעמדה מולו, אמר קאוט: "ספרד הבקיעה, ניצחה 0:1, לכן הם האלופים ובצדק. היו לנו הזדמנויות, אבל לא הבקענו וזה מה שקורה".

גם ברט ואן מרוויק, מאמן הולנד שלח עקיצה לכיוון השופט, וציין מספר החלטות שגויות אליהן הגיע האנגלי במהלך המשחק. על ההפסד אמר המאמן: "אני לא רוצה לחשוב כרגע. אולי מחר אני ארגיש שונה, אבל כרגע אני פשוט מאוד מאוכזב". עם זאת, הודה ואן מרוויק: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. עדיין, אני מאוד מאוכזב. הרגע הפסדנו את גמר גביע העולם. היו לנו שתי הזדמנויות מצויינות שאריאן רובן היה קרוב להבקיע, ואז היינו הופכים לאלופים".

המאמן המשיך ואמר: "נראה היה שבמחצית הראשונה היינו מלאי אנרגיה. גם המחצית השניה היתה טובה. כשהייטינחה קיבל את האדום, חשבתי לעצמי- זה בסדר, נוכל להגיע לפנדלים עם 10 שחקנים, אבל זה לא הצליח. זה מאוד עצוב. שלוש או ארבע דקות ואתה מפסיד גביע. זה הרגשה נוראית, אבל זה הספורט. הוא קשה". למרות ההפסד הכואב, ההולנדים יודעים היטב שגם המקום השני, עד כמה שלא נעים לזכות בו בסיום ערב שכזה, הוא מכובד מאוד. "היה לנו הישג נהדר בזה שהגענו לגמר", אמר ואן מרוויק בסיום, לאחר שקיבל את מדליית הכסף שלו. "כמובן שההרגשה כרגע היא שונה, אבל עוד כמה ימים נסתכל אחרת על הטורניר הזה".

הבלם יוריס מאתייסן הוסיף: "פעם בחיים אתה מגיע לגמר מונדיאל ואני כועס כי היה שיפוט רע וכולם היו יכולים לראות את זה. האמנו לאורך כל הדרך והיינו מאוד קרובים. הגענו רחוק כי בעוד לנבחרות אחרות היו כוכבים גדולים, אנחנו היינו קבוצה חזקה".

ג'ובאני ואן ברונקהורסט, שצפוי להודיע רשמית על פרישה ממשחק פעיל ולהצטרף לצוות האימון של פיינורד, סיכם: "לספוג שער ארבע דקות לסיום הההארכה אומר שהיינו קרובים ובכל זאת, רחוקים. אני שמח שיצא לי לשחק בגמר המונדיאל, אבל מאוכזב מאיך שהמשחק הסתיים. למרות זאת, אנחנו יכולים להיות גאים בעצמנו. אם היינו כובשים ראשונים, אולי התוצאה הייתה שונה. אתה לא מקבל הרבה הזדמנויות מול ספרד וזה מאכזב שלא כבשנו לפחות שער אחד משני המצבים שהיו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully