וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצחונות לנוער ולקדטים בטורנירי ההכנה

11.7.2010 / 22:20

נבחרת הנוער של דני פרנקו הפתיעה את גרמניה כשניצחה אותה 60:67. 31 נק' של קולשוב הובילו את הקדטים ל-70:83 על פולין

נבחרת הנוער של ישראל גברה הערב (ראשון) על נבחרת גרמניה 60:67 במסגרת טורניר הכנה לקראת אליפות אירופה לנוער דרג ב' שתיערך בישראל בעוד כשבוע וחצי. נבחרת גרמניה היא פיינליסטית טורניר שוויצר היוקרתי, ושחקניו של דני פרנקו לא התרגשו מהשמות שמולם ועל אף משחק צמוד, ידעו לסיים בצורה חלקה עם ריצת 0:6 ולנצח את המשחק.

בלטו בישראל: תומר בר אבן 13, גיא לביא 11, רם אליאספור ושון לבנובסקי 9 כל אחד. מאמן נבחרת הנוער דני פרנקו אמר בסיום: "הטורניר היה הזדמנות מצויינת מבחינתנו בכדי לנסות הרכבים ושיטות משחק שונות. התמודדנו לראשונה נגד נבחרת מונטנגרו שתשחק יחד עימנו בדרג ב'. למדנו את איכות הנבחרות בדרג ב' שחלקן אינו נופל מנבחרות בדרג א".

* נבחרת הקדטים של רובי בלינקו גברה הערב על נבחרת פולין 70:83 במסגרת טורניר הכנה בפולין. נבחרתו של בלינקו מתכוננת לקראת אליפות אירופה לקדטים דרג א' בחודש אוגוסט. בלטו בשורות הקדטים: איגור קולשוב 31, נאור שרון 18. מאמן הנבחרת אמר בסיום המשחק: "עשינו היום עוד צעד אחד קדימה. בניגוד למשחק הקודם, היום לא שמטנו את היתרון והובלנו מתחילת המשחק. שיחקנו נגד נבחרת טובה ועיקשת שאתמול ניצחו את טורקיה בנקודה הפרש. אני רואה בזה בגרות גדולה מאד שנגד קהל ואולם ביתי, ידענו להתעלות ולנצח א הפולנים שרצו לזכות בטורניר. מעבר לכך רצינו להוכיח כי אנחנו לא פחות טובים מהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully