וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמסטרונג: "הטור נגמר מבחינתי"

האמריקני שהתרסק פעמיים וסיים 11 דקות אחרי המנצח, שלק: "זה היה יום רע, רע מאוד". אוונס מוליך בסיכום הכללי

אלוף הטור דה פראנס שבע פעמים בעבר לאנס ארמסטרונג התרסק היום (ראשון) פעמיים במהלך הקטע השמיני של התחרות, שאורכו 189 קילומטרים. האמריקני בן ה-38 התרסק פעם ראשונה אחרי שבעה קילומטרים עם עשרה רוכבים נוספים, כולל אלוף העולם קאדל אוואנס האוסטרלי. בכך למעשה כמעט ואיבד ארמסטורנג סופית את ההזדמנות לזכות שוב במירוץ היוקרתי, כשהוא מפגר כ-11 דקות מאחורי המתמודדים העיקריים שלו. "הטור נגמר מבחינתי", אמר האמריקאי המאוכזב, אבל הצהיר: "אני אמשיך להיאבק".

ארמסטרונג חזר לדבוקה בעזרת שלושה מחבריו לקבוצה, אך התרסק שוב 51 קילומטרים לסיום הקטע, מעט לפני העלייה לקול דה לה רמאז. הפעם הוא כבר החליף אופניים ונעזר בארבעה מחבריו לקבוצה כדי לחזור שוב לדבוקה כשהוא חבוש במרפקו השמאלי - בו נפצע גם ברכיבה בקליפורניה במאי. "זה היה יום רע, יום רע מאוד", אמר ארמסטרונג. "זה הלך מהפח אל הפחת".

האמריקאי ניסה להסביר מה בדיוק קרה לו ביום החלש הזה: "היתה כיכר לפני לה ראמז. נתקע לי הפדאל והגלגל הקדמי שלי עף. שניה אחרי זה מצאתי את עצמי מתגלגל על הרצפה במהירות של 60 קילומטרים לשעה. פשוט היה קשה לחזור לחבורה המובילה". את הקטע עצמו ניצח אנדי שלק מלוקסמבורג כשעצר את השעונים על 4 שעות, 54 דקות ו-11 שניות, כשסמואל סאנצ'ז הספרדי מגיע איתו באותו הזמן. האלוף, אלברטו קונטאדור סיים במקום החמישי.

הדירוג הכללי לאחר היום השמיני:

1. קאדל אוונס (אוסטרליה) 37:57:09 שעות
2. אנדי שלק (לוקסמבורג) +20 שניות
3. אלברטו קונטאדור (ספרד) +1:01 דקות
4. יורגן ואן דר ברואק (בלגיה) +1:03 דקות
5. דניס מנצ'וב (רוסיה) +1:10 דקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully