וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל גברה על בולגריה 69:72

11.7.2010 / 17:53

הלפרין (22 נקודות) הוביל את הנבחרת לניצחון שני בסוף טורניר ההכנה במינסק. שיבק: "אנחנו חוזרים טוב יותר ממה שנסענו"

נבחרת ישראל בכדורסל סיימה היום (ראשון) את השתתפותה בטורניר ההכנה הבינלאומי במינסק עם ניצחון 69:72 על נבחרת בולגריה. שחקניו של אריק שיבק הגיעו למשחק לאחר הניצחון אמש על אוקראינה, וההפסד ביום המשחקים הראשון לנבחרת המקומית, וידעו לסיים את טורניר ההכנה בטעם טוב. יותם הלפרין, שקלע 22 נקודות במשחק, נבחר למצטיין בטורניר. הנבחרת תשוב ארצה מחר, וביום שלישי יחלו להתאמן בשורות הנבחרת יניב גרין, ליאור אליהו ודיוויד בלות'נטל, כאשר רביב לימונד ישוב לאימונים. עומרי כספי ישוב לאימונים במועד מאוחר יותר. ישראל תצא לטורניר הכנה נוסף בפורטוגל בסוף השבוע.

את המשחק השלישי בטורניר פתחה ישראל מצוין, בניגוד לשני המשחקים הקודמים, ותפסה את ההובלה כבר מהרבע הראשון שהסתיים ביתרון ישראלי 17:23. גם ברבע השני המשיכה ישראל בשליטה, ובמחצית תפח היתרון ל-34:44. את הרבע השלישי פתחה ישראל מצוין, וברחה ליתרון שיא בסיומו 42:65. מהרבע האחרון יצטרך אריק שיבק להפיק לקחים, שחקני הנבחרת נראו לא טוב, והבולגרים ניצחו ברבע 7:27, ובסיום המשחק 69:72 לישראל.

קלעו לישראל: יותם הלפרין 22, גיא פניני 15, טל בורשטיין 14, אלישי כדיר 12, יוני ניר 5, רוברט רותבארט ויובל נעימי 2 כל אחד.

"סיימנו טורניר בצורה טובה. אני מרוצה מההתקדמות שלנו, בעיקר בהיבט ההגנתי", אמר מאמן הנבחרת, אריק שיבק, עם תום המשחק. "מבחינתי הנבחרת מוכנה היום למשחק של 26 דקות. במשחק הזה הובלנו 20 הפרש על הבולגרים, שנחשבים לנבחרת טובה. מבחינתי אנחנו חוזרים טוב יותר ממה שנסענו. אנחנו מפיקים את הלקחים ממשחקי ההכנה ששיחקנו כאן.נמשיך לעבוד השבוע על הדברים הטעונים שיפור, יחד עם ליאור אליהו ודייויד בלות'נטל שיחלו באימונים ויחד נעבוד על המערך של הנבחרת. במחנה ההכנה בפורטוגל נראה מערך יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully