וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב ושחקני גרמניה יקבלו אותות מופת

נשיא המדינה הכריז כי חברי הנבחרת יזכו בכבוד בזכות השמחה שהעניקו לגרמניה. יואכים לב: "להמשיך לאמן? זה תלוי באוויר"

יואכים לב ושחקני גרמניה יזכו באותות גבורה אחרי הופעתם במונדיאל, אותו סיימו אמש (שבת) במקום השלישי לאחר ניצחון 2:3 על אורוגוואי. הנשיא שנבחר לפני שבוע וחצי, כריסטיאן וולף, שנכח במשחק על המקום השלישי, ביקר את הקבוצה לפני חזרתה לגרמניה והודיע להם את החדשות. לב יקבל אות שנקרא "פדרל קרוס אוף מריט", בעוד שחקני הקבוצה יקבלו את אות "חוף הכסף לאורל ליף", המכובד ביותר מבין האותות שניתנים לספורטאים במדינה. זאת בשל הכרת תודה על כך שהנבחרת סיימה את המונדיאל עם לא פחות מ-16 שערים.

"הנבחרת הזו היא השגרירה הכי טובה של גרמניה בזירה הבינלאומית", אמר וולף בן ה-51 שהחליף את הרסט קלר, שפרש ב-31 במאי. "הנבחרת ראויה לתארים האלה, מפני שהיא זכתה בלבבות ובראש של אנשים, לא רק בגרמניה, אלה בכל העולם", הוסיף הנשיא, "האות שיקבל לב הוא כהוקרה על עבודתו כמאמן, כולנו יודעים כמה הוא היה חשוב להצלחת הנבחרת. כל גרמניה מלאת הערכה למה שהוא תרם".

נשיא ההתאחדות הגרמנית תאו צוונציגר אמר שידון עם המאמן יואכים לב על הארכת חוזהו כשישובו לגרמניה. "אני חושב שנשב ביחד ונחשוב על נוסחה כדי שהוא יישאר. תמיד אמרתי שאני רוצה להמשיך לעבוד עם לב", אמר צוונציגר, "אני חושב שזה הוגן אם ניקח קצת זמן להתאושש מהמונדיאל קודם".

לב עצמו סירב להתייחס אם יוביל את ה"פוסבל בונד" למוקדמות יורו 2012, טורניר שיתקיים בפולין ואוקראינה. "ממש שמתי את הנושא במוח האחורי שלי, רציתי אפס הסחת דעת וזה היה ההסכם שלי עם ד"ר צוונציגר", אמר לב, "אני פשוט צריך כמה ימים כדי להתאושש, לנוח ולחשוב על המצב שלי. האם תהיה לי האנרגיה להמשיך ולאמן את הנבחרת הזו גם בעתיד? זה תלוי באוויר, לא ממש חשבתי על זה. יתקיימו שיחות בפרנקפורט ואבוא לשם עם ראש פתוח".

לב התפנה גם לסיכום הטורניר: "אני שמח שעשינו צעד קדימה במונדיאל, הראנו שאנחנו יכולים להביס נבחרות גדולות, שיחקנו כדורגל התקפי ששמר את היריבות שלנו תחת לחץ. אפילו המשחק מול ספרד יכול היה ללכת לשני הכיוונים, לטוני קרוס הייתה הזדמנות לכבוש ואז היינו מתכוננים לגמר. הגענו גבוה כמו שציפינו. אנחנו מאוד גאים בשחקנים, התמודדנו נגד כל הסיכויים והצלחנו להתגבר על פציעות. הסתדרנו עם בעיות, הקבוצה התאמנה ועבדה מאוד קשה. לא היו דיוות - כולם היו יחידה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully