וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: נלבנדיאן שוב עשה את העבודה

אחרי שהדהים את דוידנקו, ניצח המדורג 153 בעולם גם את יוז'ני (14) והעלה את ארגנטינה לחצי גמר הדייויס. גם סרביה עלתה

דויד נלבנדיאן שוב עשה את זה. אחרי שניצח את המשחק הגורלי במפגש מול שבדיה בשמינית הגמר והדהים את ניקולאי דוידנקו, המדורג 6 בעולם, ביום המשחקים הראשון של רבע הגמר מול רוסיה ביום שישי האחרון, הצליח הארגנטינאי לנצח היום (ראשון) 6:7, 4:6, 3:6 את מיכאיל יוז'ני (14 בעולם) ולהוביל את נבחרתו ל-2:3 על רוסיה במוסקבה.

כדי להבין את גודל ההישג חשוב לציין שנלבנדיאן, שדורג בשיאו שלישי בעולם, רחוק מאוד משיאו והידרדר לתהומות המקום ה-153 בעולם. למרות זאת, זהו ניצחון שני שלו על נלבנדיאן בשלושת החודשים האחרונים, לאחר שעשה את זה גם במונטה קרלו באפריל, הטורניר האחרון בו השתתף. "שיחקתי פשוט נפלא, הרבה יותר טוב מאשר ביום שישי", אמר נלבנדיאן, "אמרתי שאני חייב להמשיך לשפר את המשחק שלי וזה מה שעשיתי היום. ניצחנו, אז אני מאושר שאנחנו נהיה שוב בחצי הגמר".

היום התחיל עם המשחק בין ניקולאי דוידנקו ניצח 6:4, 3:6, 1:6, 4:6 את אדוארדו שוונק. ארגנטינה תתמודד בחצי הגמר מול צרפת, שהפתיעה את אלופת השנתיים האחרונות ספרד.

נובאק דג'וקוביץ' העלה את סרביה לחצי גמר גביע הדייויס לראשונה בתולדותיה, אחרי שהביס את מארין סיליץ' 3:6, 3:6, 2:6 והשלים ניצחון של 1:3 על קרואטיה באצטדיון ספאלאדיום ספליט. דג'וקוביץ' מעולם לא הפסיד לסיליץ' בארבעה מפגשים בין השניים וגם הפעם הוא לא ממש התקשה מולו. המדורג מספר 2 בעולם הצליח לשמור על הרמה הגבוהה שלו לאורך כל השעתיים ו-24 הדקות. במשחק חסר חשיבות ניצח יאנקו טיפסארביץ' 2:6, 6:7 את אנטוניו וייץ' וקבע 1:4 בהתמודדות. סרביה תשחק בחצי הגמר בספטמבר מול צ'כיה, שהביסה 0:3 את צ'ילה.

במשחקים נוספים ניצח ג'יל סימון 6:7, 6:7 את ניקולאס אלמגרו וג'וליאן בנטו 6:7, 4:6 את פליסיאנו לופז כדי לקבוע לצרפת ניצחון 0:5 חלק על אלופת השנתיים האחרונות ספרד, שלראשונה מאז 1957 הפסידה 5:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully