וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלסון מנדלה הגיע לסוקר סיטי

לאחר לחץ מתון מצד פיפ"א, החליט נשיא דרום אפריקה לשעבר לכבד את עשרות אלפי האוהדים בנוכחותו במשחק הגמר

אחד מתוך עשרות אלפי האוהדים הנרגשים הערב (ראשון) באצטדיון סוקר סיטי ביוהנסבורג יהיה לא אחר מנלסון מנדלה, הנשיא לשעבר של דרום אפריקה והאיש ששיחרר את המדינה משלטון האפרטהייד. עוד מוקדם יותר היום לחצה פיפ"א על מנדלה, כאשר לראשי התאחדות הכדורגל העולמית, שהצליחו להביא לראשונה את גביע העולם ליבשת אפריקה, היה חשוב מאוד שמנדלה יופיע ויראה נוכחות כסמל מייצג ליבשת.

כזכור, הנינה של מנדלה, זנאני בת ה-13, נהרגה ביומו הראשון של הטורניר בתאונת דרכים, ומשפחת מנדלה ביקשה שיניחו לה לנפשה כדי להתאבל על הנינה שמתה בשקט. לפיכך, לא הופיע מנדלה לטקס הפתיחה, אך הערב הוא כבר הגיע לסוקר סיטי כשעתיים לפני פתיחת משחק הגמר, ונופף לעשרות האלפי האוהדים שמעריצים אותו.

"המשפחה באמת לקחה צעד אחורה מכל הפעילויות וההתרחשויות שיש במדינה בעקבות המונדיאל", אמר הנכד של נלסון מנדלה לפני שסביו קיבל את ההחלטה להופיע למשחק. פיפ"א מפעילה לחץ כבד מאוד על סבי כדי שזה יגיע לגמר, אבל זו תהיה החלטה שלו בלבד. הפוקוס שלהם בפיפ"א נתון לכך שהאייקון יהיה באצטדיון עצמו, אבל הם לא מתחשבים במנהגים ובמסורת של המשפחה שלנו שמתאבלת על זנאני. בכל אופן, הוא הביע את דעתו ואמר שהוא רוצה להגיע לאצטדיון ולפגוש את האוהדים", הוסיף נכדו של מנדלה.

עדכון ראשון: 13:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully