וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמברוסיני: "כדאי שהמועדון יעשה משהו"

הקשר הוותיק של מילאן מבין כי הגיל הממוצע של שחקני הרוסונרי פוגע בקבוצה. דל פיירו מתכונן לעונה מספר 18 ביובה

מילאן ידועה בתור אחת שמטפחת שחקנים מבוגרים, אלא שכעת אפילו אחד מהגווארדיה הישנה טוען שזה לא בריא לקבוצה. הקשר בן ה-33 מאסימו אמברוסיני מזהיר את קברניטי הרוסונרי וגורס כי הם חייבים לשנות פאזה בנוגע לגיל הממוצע של הקבוצה כדי להוות כוח בכדורגל האיטלקי.

"יש 10 שחקנים ותיקים שהחוזים שלהם עומדים לפקוע בסוף העונה, והם מהווים את הלב של הקבוצה", אמר אמברוסיני לרשת סקיי איטליה. "למועדון יש עונה לחשוב מהי הדרך שלו ולהגיב. או שנשחק עד גיל 40, או שהמועדון יעשה משהו".

מלבד הבאתו של המאמן מסימיליאנו אלגרי, הרי שהרוסונרי לא החתימו כרגע אף שחקן: "כדי לקנות שחקנים, צריך למכור. אני חושב שמשהו יקרה, אבל אי אפשר לצפות כרגע ליותר מדי".

לסיום התייחס הקשר הוותיק לעובדה שהמועדון המילאנזי הבטיח כי רונאלדיניו ופאטו יישארו גם בעונה הבאה. "העונה הזאת רונאלדיניו יעשה את השינוי", הבטיח אמברוסיני. "כל המועדונים הגדולים רצו את פאטו, אבל הוא לא יעזוב. אני מקווה לפחות".

דל פיירו: "לספרד סיכוי טוב יותר לזכות"

אם עסקינן בשחקנים ותיקים הרי שאלסנדרו דל פיירו יחל עונה מספר 18 שלו ביובנטוס. "כל עונה זה מרגיש שונה", אמר הנסיך רגע לפני שהוא שוב עולה על המגרש, שב להתאמן ולבעוט. דל פיירו קיבל קבלת פנים חמה מהאוהדים כשהגיע למתקן האימונים בעוד הוא מתאושש מפציעה.

"אני גאה כל עונה מחדש ללבוש את המדים של הביאנקונרי", הוסיף דל פיירו. "אני שמח שעברתי 18 שנים כאלו במועדון. הגשמתי כל כך הרבה מהחלומות שלי במקום הזה, אני מרוצה מהחיים שלי ביובה".

המאמן החדש של הגברת הזקנה, לואיג'י דל נרי, בונה על דל פיירו ולא רק כמוטיבטור של השחקנים בחדר הלבשה. "יש לדל נרי רעינות ברורים והוא קשיח בעמדותיו ובדעותיו".

דל פיירו, אגב, שזכה עם איטליה בגביע העולם לפני ארבע שנים בגרמניה, נשאל לגבי מי לדעתו תהיה היום זו שתניף את גביע העולם ואמר: "ספרד נראית בעלת סיכוי גבוה יותר, אבל אין לזה שום משמעות בגמר. הכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully