וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיפ"א חושבים שהשיפוט הוא הצלחה כבירה

יו"ר ארגון השופטים של ההתאחדות, גארסיה-ארנדה, הציג נתון לפיו 96 אחוזים מהשריקות נכונות. תגידו זאת לאנגליה ולמפארד

פיפ"א ממשיכה כנראה להיות מנותקת מהעם, העולם והמונדיאל. יו"ר ארגון השופטים של התאחדות הכדורגל העולמית, חוסה מריה גארסיה-ארנדה, טען כי המונדיאל בדרום אפריקה הוא הצלחה מהדהדת מבחינת השיפוט שלו, כאשר היו"ר הצדיק את טענותיו כשחשף נתון, שנראה על פניו כשנוי במחלוקת, כש-96 אחוזים מהשריקות של השופטים במשחקים נכונות.

"זו הצלחה כבירה", אמר גארסיה-ארנדה. "זו לא דעה, אלא עובדה. השופטים טעו מעט. אנחנו לא מחביאים את הטעויות שלנו או של השופטים על המגרש". גם השופט שישפוט את משחק הגמר, האנגלי הווארד ווב, מאמין שהטעויות שעשו אנשי המשרוקית הן לא רבות. "אין טעם שנשב כשופטים ונאמר שהכל מושלם, אבל הרוב הארי של ההחלטות שנלקחו על ידי שופטים היה נכון".

ייתכן שאחוז שהציגו בפיפ"א הוא נכון, אבל כשלוקחים בחשבון שריקות לחוץ, עבירות ברורות וכו' אין ספק כי האחוז עולה, לעומת זאת, המשקל של טעויות כבדות משקל נספר ונחשב בדיוק כמו שריקה נכונה לשער.

עוד הוסיף גארסיה-ארנדה שכל הטעויות נלמדו בקפידה לאחר מכן. "אני חושב שהשיפוט במונדיאל הזה היה יותר מטוב". תגידו את זה לארה"ב (שהשער השלישי שלה נגד סלובניה נפסל), חוף השנהב (שספגה מברזיל אחרי שתי נגיעות יד של פביאנו), מקסיקו (שקיבלה שער מנבדל ברור של טבז) ובעיקר אנגליה (כשהשופטים לא ראו שהכדור של פרנק למפארד עבר את הקו במטר).

  • עוד באותו נושא:
  • מונדיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully