וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנדו מתלבטת אם להשאיר את רדיק

לשוטינג גארד הצעה משיקגו, אבל המג'יק יוכלו להשוות אותה ולהותיר אותו בפלורידה. יוטה במצב דומה עם ווסלי מתיוס

שוק ההעברות של ה-NBA ממשיך לרחוש ולגעוש גם אחרי חתימתם של לברון ג'יימס וכריס בוש במיאמי וגם לאחר שאמארה סטודמאייר נחת בניו יורק וגם מספר שחקנים חופשיים מוגבלים עומדים כעת במרכזם של מספר סיפורים.

אורלנדו שוקלת להשוות את ההצעה של שיקגו בולס לג'יי ג'יי רדיק, מה שכמובן יחייב אותו להישאר בפלורידה. הקבוצה מעיר הרוחות הגישה לרדיק הצעה בסך 20 מיליון דולר לשלוש שנים, אולם במג'יק עדיין מתחבטים והג'נרל מנג'ר, אוטיס סמית, אמר: "אנחנו אוהבים את ג'יי ג'יי. הוא חלק מהקבוצה ואנחנו רוצים שיישאר. אני מתכוון לקחת לעצמי את כל שבעת הימים שיש לי בכדי להחליט".

רדיק, הבחירה מספר 11 בדראפט 2006, קלע בעונה שעברה 9.6 נקודות בממוצע למשחק ובלט בסדרת גמר פלייאוף המזרח כשעלה למספרים של 11.2 נקודות למשחק. בשיקגו, שרוצה להתחזק אחרי הסירוב של לברון ג'יימס לחתום בשורותיה, ישמחו לראות אותו משחק אצלם, אולם למג'יק יש כאמור זכות להשוות את ההצעה ולהשאירו.

עוד שחקן חופשי מוגבל הוא ווסלי מתיוס מיוטה, בו חושקת פורטלנד שכבר סיכמה איתו על חוזה של 34 מיליון דולר לחמש שנים. כמו לאורלנדו במקרה של רדיק, גם לג'אז יש שבעה ימים להחליט אם הם משווים את ההצעה של הבלייזרס לשוטינג גארד ומשאירים אותו בסולט לייק. מתיוס רשם בעונה החולפת מספרים נאים לרוקי: 9.4 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק. בפלייאוף אף עלה ל-13.2 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ב-37.1 דקות משחק ופתח בכל 10 המשחקים של יוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully