וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.7

מתכוננים לעונת 2010/11: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* פורטו הנחיתה אצלה את המגן השמאלי אמידיו רפאל (24) שחתם לשלוש שנים ומגיע מאקדמיקה. מי שדאג להגעתו הוא המאמן אנדרה וילאס בואס, שהדריך את רפאל באקדמיקה בעונה שעברה.

* פלמנגו החתימה לעונה אחת את הקשר מרקיניוס, שהגיע אליה מפלמייראס. השחקן בן ה-20 החל את הקריירה בויטוריה והפך לשחקן הרכב ראשון במדיה כבר כשהיה בן 18.

* אולימפיאקוס השלימה את החתמתו של הקשר הארגנטינאי אריאל איבגזה בהעברה חופשית. "אני רוצה לעזור לקבוצה להחזיר את האליפות אחרי שהפסידה אותה בעונה שעברה", אמר.

שמועות

* על פי דיווחים באנגליה, בלקבורן מעוניינת לרכוש את קשר טוטנהאם, ג'ובאני דוס סנטוס המקסיקני, שהושאל בעונה האחרונה לגלאטסראיי הטורקית.

* דיווח בתקשורת הפורטוגלית טוען שגם ריאל מדריד נמצאת במירוץ לרכישת קשר ספורטינג ליסבון ונבחרת פורטוגל, מיגל ולוסו. שמו של הקשר האחורי הוזכר לאחרונה כמועמד לגנואה ומילאן האיטלקיות ובעבר כבר נחשב כמועמד למספר של קבוצות מהליגה האנגלית.

* התקשורת הבריטית מדווחת שקלאס יאן הונטלאר יהפוך למטרה הגדולה ביותר של אסטון וילה במקרה שמילאן אכן תחליט להציב אותו ברשימת ההעברות. גם טוטנהאם, שהקציבה 25 מיליון ליש"ט לרכישת חלוץ, נחשבת למועמדת בכירה לרכוש את ההולנדי בן ה-26.

* באנגליה מדווחים כי ליברפול מאמינה שחלוץ נבחרת גאנה, אסמואה גיאן, שהרשים במדיה במונדיאל, יכול להוות תחליף ראוי במידה שהחלוץ הספרדי פרננדו טורס יעזוב את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully