וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "לא חששתי שקלוזה ישבור את השיא שלי"

החלוץ הברזילאי הגדול דווקא קיווה שהגרמני יעקוף אותו כמלך השערים של המונדיאלים בכל הזמנים, אבל יואכים לב מנע זאת

מירוסלב קלוזה ישב אמש (שבת) על הספסל הגרמני, וראה את נבחרתו מנצחת 2:3 את אורוגוואי במשחק על המקום השלישי. חלוץ באיירן מינכן, כמו שחקנים אחרים בנבחרת, לא חש בטוב ולא שותף במשחק, שהיה כנראה האחרון במונדיאלים שלו, וכך, הסיכוי האחרון לשבור את השיא של רונאלדו כמלך השערים בטורניר נגוז.

קלוזה, שהצהיר לפני המשחק אמש כי הוא לא שם לו למטרה לשבור את השיא של הברזילאי, סיים את הטורניר עם ארבעה שערים בסך הכל, שמצטרפים לעשרה משני המונדיאלים הקודמים שיש לו (חמישה בכל אחד) והוא ניצב במקום השני עם 14, כשרק רונאלדו (15) מקדים אותו.

החלוץ הברזילאי הוציא אנחת רווחה אבל הדגיש כי הוא מפרגן לקלוזה: "אני רוצה לברך אותו, על שכבש 14 שערים בגביע העולם. עצוב שהוא לא שיחק במשחק ביום שבת. לא התנגדתי ולא חששתי מזה שהוא ישבור את השיא שלי. את ההיסטוריה שלי אני כבר עשיתי, עכשיו זה זמן לאחרים לשכתב אותה".

המאמן הגרמני יואכים לב ציין כי חרף הפציעה, קלוזה רצה לשחק אלא שהוא העדיף את המטרות הלאומיות על פני החלוץ: "הוא באמת רצה לשחק, אבל אחרי האימון הוא הבין שאני לא יכול לתת לשחקן שכשיר ב-80 אחוזים לשחק על חשבונו של שחקן כשיר לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully