וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "צריך להאמין בכדורגלן האנגלי"

המנג'ר הישראלי של ווסטהאם מפיח תקווה בנבחרת שלושת האריות: "אין סיבה לחשוב שגרמניה טובה יותר מאנגליה. היא לא"

אברהם גרנט תפס לא מזמן את מקומו כמנג'ר החדש של ווסטהאם, והמנג'ר הישראלי של הקבוצה מלונדון ממשיך במסע יחסי הציבור שלו כשהוא מגונן על השחקנים והנבחרת האנגלית. אצל גרנט משחקים שניים מהסגל הנבחרת האנגלית, מת'יו אפסון והשוער ששמט את הכדור נגד ארה"ב, רוברט גרין, אלא שהוא מדגיש שהוא סומך עליהם, כפי שהוא מאמין בשחקן האנגלי.

"יש לי אמונה בשחקנים האנגליים", אמר גרנט בביטחון. "הגעתי לאנגליה לפחות חמש פעמים ב-20 השנים האחרונות, לפני שאימנתי כאן, ואני מכיר את המנטליות האנגלית, במקרים מסוימים, אפילו טוב יותר מהאנגלים עצמם. אני יכול לראות זאת מבפנים ומבחוץ.

"צריך להאמין בכדורגלן האנגלי", הוסיף המנג'ר. "הם שחקנים טובים, אבל לעתים גם שחקנים טובים עושים טעויות. אסור לשפוט אותם בכל משחק מחדש. הנבחרת האנגלית לא הייתה מורכבת מגיבורים כשהיא העפילה למונדיאל ולא רעה כשהיא הודחה. יש מספיק שחקנים טובים באנגליה, ואין סיבה לחשוב שגרמניה טובה יותר מאנגליה. היא לא. בכל הכנות, היא לא.

"שמעתי שהאנגלים רוצים להעתיק את המנטליות הגרמנית", הוסיף גרנט, "אבל זה לא נכון. היום גם אפשר להגיד שצריך להעתיק את המנטליות הספרדית או ההולנדית של מי שתנצח בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully