וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרמנים, תפתחו יומנים: ריקלמה תרוץ בסופ"ש

הדוגמנית מפרגוואי, שהבטיחה לפזז בעירום אם הנבחרת תעבור את רבע הגמר ובכל זאת החליטה לבצע את המחווה, קבעה מועד

מה אתם עושים בסוף השבוע הקרוב? איך טיסה לאסונסיון, בירת פרגוואי, נשמעת לכם? בסוף השבוע הבא תעצור המדינה הלטינית, דרום אמריקה וכנראה העולם כולו את נשימתו לקראת הריצה הצפויה בעירום של הדוגמנית הפרגוואית לאריסה ריקלמה, שקבעה מועד להבטחה שלה.

כזכור, ריקלמה, שלא הותירה במהלך משחקי המונדיאל של נבחרתה, פרגוואי, הרבה מקום לדמיון עם בגדיה המינימליים, הבטיחה לפני המשחק נגד ספרד ברבע הגמר שאם הנבחרת תנצח ותעלה לחצי הגמר הרי שהיא תרוץ עירומה, לא דבר שלא מוכר לה (הצטלמה בעבר בעירום). אלא שפרגוואי, כידוע, נוצחה וההבטחה של ריקלמה עמדה להיזרק לפח ההיסטוריה, אלא שהיא, במחווה יוצאת דופן לשחקני הנבחרת ולעם היושב בפרגוואי, החליטה לא לוותר על האופציה להציב את שמה בכותרות עוד קצת ולעשות זאת למרות ההדחה.

ריקלמה לא הציבה בכל אותו הזמן תאריך מדויק בו תרוץ, אלא שכעת, כאשר המונדיאל עומד בפני סיומו, היא החליטה על מועד הריצה: סוף השבוע הקרוב. כך, במקום מונדיאל, נקבל ריצה אחרת, של דוגמנית ולא שחקנים. מענין איך הספרינט שלה יהיה. ריקלמה תרוץ מעורטלת כשהדבר היחיד שיכסה את איבריה המוצנעים הוא דגל הלאום. אסונסיון כבר נערכת, ואתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully