וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "בניטז ניסה לשבור אותי"

בראיון סנסציוני באנגליה מגולל הקשר מסכת התעללות מצידו של המנג'ר הספרדי לשעבר של ליברפול כלפיו: "הוא הסיבה שעזבתי"

יוסי בניון עזב לא מכבר את ליברפול ועשה מעבר גדול ומתוקשר באי הבריטי לדאבליסטית האנגלית, צ'לסי, אלא שהקשר הישראלי לא שוכח את התקופה הרעה שלו אצל האדומים תחת הדרכתו של המנג'ר הספרדי רפא בניטז. בניון חושף כעת שנואש מניסיונותיו של בניטז לשבור אותו, והוסיף כי הוא, בניטז, הסיבה היחידה בעצם מדוע עזב את אנפילד לטובת סטמפורד ברידג'.

"כולם שואלים אותי למה עזבתי את ליברפול", אמר בניון בראיון שיכה גלים באי הבריטי לשבועון ניוז אוף דה וורלד. "יש רק סיבה אחת - רפא בניטז. אם שיחקתי טוב, הוא מעולם לא נתן לי את הקרדיט. כשכבשתי, ידעתי שהוא עדיין ישאיר אותי מחוץ להרכב במשחק הבא.

"בשני מקרים", הוסיף בניון, "מוקדם בעונה שעברה, נגד פולהאם וליון, האוהדים שרקו בוז כאשר הוחלפתי על ידי בניטז. הם חשבו ששיחקתי טוב, אך הוא הוא אמר לי שהוא מופתע שהם נוהגים כך כי הוא חושב שלא שיחקתי טוב.

"הוא ניסה להרוס את הביטחון שלי", אמר בניון. "אי אפשר לנהוג כך בשחקן ולצפות ממנו שיהיה שמח". הקשר הישראלי בן ה-30 גרס כי בשנה האחרונה הרגיש מאוד לא בנוח אבל מתוך כבוד למועדון הפאר האנגלי לא הפר את שתיקתו בנוגע להרגשתו. עם זאת, עוד טען כי השחקנים והאנשים הקרובים אליו במועדון ידעו באיזה מצב הוא שרוי.

"אני לא רוצה לדבר בשמם של שחקנים אחרים בליברפול", אמר בניון, "אולם אנשים יודעים מה קרה עם אלברט ריירה וצ'אבי אלונסו. בניטז עשה להם כמו שהוא עשה לי. הוא ניסה לשבור אותי כמו שהוא שבר את ריירה".

בניון אמר שלפני המשחק הנועל של העונה שעברה בניטז שם אותו בצד באימוני הקבוצה: "הוא אמר לי שאני לא אהיה בסגל למשחק", המשיך בניון לגולל את מסכת ההתעללות. תודה רבה לך על שירות של שלוש שנים במועדון, עכשיו אתה יכול להתקשר לסוכן שלך שימצא לך מועדון אחר. זה קרה כשצ'לסי רצתה אותי והציעה לי חוזה, וזה היה לפני שבניטז עזב".

"זה טוב לליברפול שבניטז עזב, אבל זה היה כבר מאוחר מדי עבורי", הסביר לבסוף בניון את המעבר שלו ללונדון. "אני יודע שכל העובדים שם יהיו שמחים יותר כעת, ואני חשוב שרוי הודג'סון הוא בחירה טובה. זו הייתה חוויה עבורי לשחק בכזה מועדון מפואר ועבור אוהדים נפלאים".

לגבי המשך הדרך שלו במדים הכחולים בקבוצה של קרלו אנצ'לוטי אמר: "אני לא טיפש, אני יודע שתהיה לי מלחמה לא קטנה על מקום בהרכב, אבל הדבר החשוב ביותר עבורי זה שינהגו בי בכבוד. אנצ'לוטי הוא מאמן פנטסטי והוא יודע איך להתנהג לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully