וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומאריו: "ב-2014 כולם יראו את פרצופה של ברזיל"

כוכב העבר מתחיל להתכונן למונדיאל 2014: "תראו מה משמעות הכדורגל לברזילאים". לולה: "נארגן את המונדיאל הטוב אי פעם"

כשהאורות ייכבו באצטדיון סוקר סיטי ביוהנסבורג דרום אפריקה אחרי הגמר בין הולנד לספרד, יעבור הפוקוס למארחת המונדיאל הבאה - ברזיל. הסלסאו ינסו להימנע מהמבוכה שנגרמה במונדיאל הקודם אותו אירחה המדינה ב-1950, אותו סיימו במקום השני. זאת לאחר שהפסידו 2:1 לאורוגוואי במשחק האחרון לעיניי 200 אלף צופים במרקאנה.

"להפסיד במונדיאל 2010 זה עוד איכשהו מובן, אבל להפסיד ב-2014 יהיה שיחזור של 1950 ואת זה אף אחד לא מוכן אפילו לדמיין", אמר נשיא ההתאחדות הברזילאית ריקרדו טשיירה, שעומד בראש ההכנות למונדיאל 2014. ברזיל עדיין מלקקת את הפצעים מההפסד להולנד ברבע גמר מונדיאל 2010 והכישלון לזכות בתואר שישי, תחת המאמן דונגה שכבר הספיק ללכת הביתה מאז.

ההכנות בברזיל מתחילות להעלות הילוך, כשפיפ"א אישרה בינתיים כבר שש מתוך 12 הערים שאמורות לארח את המונדיאל: בלו הוריזונטה, ברזיליה, קואיבה, קוריטיביה, מנאוס ופורטו אלגרה. יחד עם זאת, אצטדיון מורומבי בסאו פאולו צריך לעבור עדיין כמה התאמות ועדיין לא אושר בשל חוסר היכולת להראות ערבויות כלכליות. עוד בעיה שיש באצטדיון מורומבי היא דרכי הגישה לשם, כשהשיפוצים נאמדים ב-400 מיליון דולר.

מארגני הטורניר מעריכים ששלושה מיליון תיירים יגיעו לצפות בטורניר שייערך במדינה, עלייה של 79 אחוזים לעומת המספרים הרגילים. אך ישנה בעיה קשה בשדות התעופה שעשויים להיתקע ולא לעמוד בלחץ גדול כל כך של טיסות. "הבעיה ב-2014 היא שדות התעופה, שדות התעופה ושדות התעופה", הודה טשיירה, "אבל חוזים כבר הוסכמו והשאלה הזו תקבל עדיפות גבוהה".

גם כוכב העבר של ברזיל רומאריו התייחס להכנות: "אני מקווה שזו תהיה הזדמנות להראות את הפרצוף האמיתי של ברזיל. תראו מה המשמעות של הכדורגל לברזילאים. אני בטוח שהאווירה תהיה מדהימה. אני בטוח שאפשר לצפות לזכיה של ברזיל בגביע". גם נשיא ברזיל לולה דה סילבה התייחס למונדיאל הבא: "נארגן את המונדיאל הכי טוב שהיה אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully