וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: ישראל השלימה דאבל על ספרד

הנבחרת הישראלית ניצחה 0:3. שני ניצחונות בשבוע הבא על יוון יבטיחו לבנות של אריה זלינגר מקום בפיינל פור של היורוליג

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף התייצבה הערב (שבת) למשחק הבית השני שלה מול ספרד במסגרת היורוליג. אחרי הניצחון 1:3 אתמול, לישראליות הייתה מטרה אחת ויחידה, ניצחון נוסף שיקרב את הנבחרת לקראת השתתפות היסטורית במשחקי הפיינל פור של היורוליג.

המערכה הראשונה היתה טובה מאד מבחינת ישראל שפתחה בהרכב הקבוע עם טניה פרגה, אינה ויסוצקי, יוליה וולובאץ', אנה ויליק, רון פונטי וטלי ארטמנקו, כאשר אדוה זינובר הליברו מחליפה את יולובאץ' בקו האחורי. ישראל ירדה לפסק הזמן הטכני הראשון ביתרון 4:8. היתרון הזה צמח לחמש נקודות בפסק הזמן השני 11:16. טלי ארטמנקו היתה מצוינת במערכה הראשונה עם שבע נקודות, כאשר ויליקי הוסיפה עוד חמש לצידה בדרך לניצחון 19:25 ו-0:1 במערכות.

המערכה השנייה נפתחה ביתרון ספרדי 4:2 , אבל ישראל ירדה לפסק הזמן הטכני הראשון ביתרון 7:8. ישראל חזרה מפסק הזמן עם שתי נקודות של ויליקי שהעלו את הנבחרת ליתרון 8:10 ובהמשך ל- 11:14 ול-13:16 בפסק הזמן הטכני השני. מכאן היתרון הישראלי רק הלך וצמח, ויליקי שהשיגה במערכה הזו 10 נקודות, 8 מהם בהנחתות הוליכה את הנבחרת ליתרון 14:20 , כאשר היה נדמה שהנבחרת עומדת לדרוס את הספרדיות חל לפתע רפיון בהגנה, הספרדיות השיגו שש נקודות רצופות, אבל לא יותר, 21:25 לישראל במערכה השנייה ו-0:2 במשחק.

בעוד המשחק מתקיים הגיעה התוצאה מטורקיה, שם ניצחו הטורקיות את היווניות 1:3. התוצאה צפויה ולבנות בכחול לבן היה ברור כי אסור לאבד מערכה הערב ואכן גם המערכה השלישית החלה כמו שהשנייה הסתיימה, ביתרון ישראלי 4:8 לישראל בפסק הזמן הטכני הראשון. הספרדיות צימקו ל-10:11 אבל פרגה וארטמנקו לחצו על הדוושה עם חמש נקודות כל אחת כדי לפתוח פער מבטיח 14:19. גמור? לא ממש, ישראל כבר טיפסה ל- 17:23 ואז החל המותחן. הרבה מתח היה באוויר כאשר ארטמנקו הנחיתה מצוין כדי לקבוע 25:25 והוסיפה הנחתה נוספת 25:26 לישראל. הכדור האחרון במשחק היה ראלי ארוך של 8 מסירות, בסיומן רון פונטי התרוממה באוויר להנחתה של חייה, 25:27 לישראל ניצחון 0:3 במשחק כולו.

גל גלילי, עוזר מאמן הנבחרת, סיכם: "זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו בשלוש השנים האחרונות. ניצחנו נבחרת שמדורגת במקום השמיני באירופה והוכחנו שיש לנו נבחרת טובה. בשבוע הבא אנחנו ביוון וברור שאנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים כדי לעשות היסטוריה ולהעפיל לפיינל פור, אני מאמין שנעשה את זה. הקהל היה נפלא ואני שמח הוא קיבל הצגת כדורעף ברמה גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully