וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל נרי: "יובנטוס יכולה לזכות באליפות"

מאמן הביאנקונרי מצפה לעונה מוצלחת ומגבה את דייגו: "הוא יכול להצליח כאן". מוג'י פסימי: "ההחתמות לא מספיק טובות"

לואיג'י דל נרי ערך היום (שבת) את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן יובנטוס, והציג את הקו הנחוש שלו לקראת עונת 2010/11 העומדת בפתח. דל נרי צירף לשורות הגברת הזקנה את שחקני נבחרת איטליה, הבלם לאונרדו בונוצ'י והקשר סימונה פפה, וכן את מרקו מוטה, חורחה מרטינז והשוער מרקו סטורארי שאמור למלא את מקומו של ג'אנלואיג'י בופון עד שיחלים מפציעה.

"אנחנו נמצאים במצב טוב מבחינת ההכנה ואני סקרן לראות איך השחקנים יתפקדו במשחק הראשון. חשוב שמצאנו את המנטליות להילחם עם הזהות שלנו על כר הדשא. ברגע שהקבוצה תשחק כמו קבוצה ולא כל שחקן לעצמו, כולם יוכלו לבוא לידי ביטוי. השחקנים צריכים בטוחות, וברגע שאבחר שיטה גם אדבק בה. כך, אין סיבה שלא נוכל לזכות בתואר".

על דייגו הברזילאי, שעבר עונת התאקלמות קשה באיטליה, אמר המאמן: "הוא דומה לאנטוניו קסאנו? לא. הם שני שחקנים שונים ואני טוען שדייגו דומה יותר לכריסטיאנו דוני. הילד עובד קשה והוא יכול להצליח כאן. כמובן שהוא צריך להיות חופשי כדי לבטא עצמו בהתקפה".

מי שלא הצטרף לרוח האופטימית הנושבת בטורינו, הוא המנכ"ל לשעבר לו'ציאנו מוג'י. "ההחתמות האלה לא שוות אליפות לדעתי, והרי לשם יובנטוס מכוונת", טען אחד מגיבורי פרשת הקאלצ'ופולי. "מרטינז, לדוגמא, לא מהווה שום שדרוג עבור הקבוצה, וכמוהו גם פפה וסטורארי. בונוצ'י, לעומתם, הוא פרוספקט טוב לעתיד. מילוש קראסיץ' יכול להיות השקעה טובה, אבל אי אפשר להשוות אותו לפאבל נדבד שלי. הדבר היחיד שדומה הוא השיער. בכל מקרה, כדאי להם קודם כל לכווץ מעט את הסגל. קראתי שיש שם 36 שחקנים - זה יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully