וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל ניצחה 65:73 את אוקראינה

10.7.2010 / 18:37

כדיר ופניני הצטיינו בניצחון של הנבחרת, שממשיכה בהכנותיה למוקדמות אליפות אירופה. שיבק: "יש עוד הרבה עבודה"

נבחרת ישראל ממשיכה בטורניר ההכנה למוקדמות אליפות אירופה וניצחה הערב (שבת) 65:73 את אוקראינה, לעיניי 3,000 צופים בבלארוס. אלישי כדיר המשיך בכושרו המצוין וקלע 17 נקודות, כשגם גיא פניני סיפק עוד משחק טוב וקלע 16.

ברבע הראשון הובילה ישראל בתוצאה- 22:19. המומנטום של הנבחרת והגנה מצוינת המשיכה גם לרבע השני והנבחרת האוקראינית קלעה רק שתי נקודות ברבע (16:2 לישראל). למחצית ירדו שתי הנבחרות כשהיתרון עומד לזכות נבחרת ישראל, בתוצאה- 38:21. ברבע השלישי הורידה הנבחרת הילוך והאוקראינים הצליחו לסיים את הרבע ביתרון של 25:24. הנבחרת לחצה והמשיכה לעשות עבודת הגנה טובה והרבע השלישי הסתיים ביתרון ישראלי 62:46. גם הרבע הרביעי הסתיים ביתרון אוקראיני של 19:11 והמשחק הסתיים בניצחון של נבחרת ישראל, בתוצאה 73:65.

מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק אמר בתום המשחק: " אנחנו עדיין בשלב שאנו מנסים דברים והרכבים שונים. עלינו היום אחרת ממה שעלינו למשחק אתמול. החמישייה שפתחה היום : יוגב אוחיון, יותם הלפרין, גיא פניני, אלישי כדיר ואורי קוקיה. הנבחרת פתחה מצוין את המשחק, טל בורשטיין נכנס מצוין למשחק, כך גם יוני ניר שעשה עבודה טובה. עשינו ברבע השני הגנה מצוינת והחזקנו את האוקראינים על שתי נקודות קליעה בלבד. בתחילת המחצית השנייה המשכנו את המומנטום. הייתה לנו נפילה קטנה ברבע השלישי שזה טבעי ולגיטימי. המשחק היום היה טוב יותר ממה ששיחקנו אתמול ויש לנו עדיין הרבה עבודה ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully